Sex si muschi: Pozitii sexuale care iti tonifica cel mai bine corpul

By  | 

Ca să-ţi păstrezi silueta şi corpul tonifiat, trebuie să depui ceva efort. Dar să ţii dietă? E prea frustrant… Să faci sport? E obositor… Cremele pentru slăbit? Scumpeee! De ce să nu combini utilul cu plăcutul? Atât de plăcut încât o dă în… orgasm! Iată ce poziţii sexuale îţi oferă atât plăcere, cât şi tonifiere!

În picioare

Mai exact, el stă în picioare, tu te agăţi de el. Îl cuprinzi de mijloc cu picioarele şi îl ţii cu mâinile de gât sau de umeri, în timp ce el te susţine cu mâinile de coapse ori de fese. Sunteţi faţă în faţă, aproape unul de altul, vă puteţi privi în ochi şi coordona uşor mişcările de bazin.

E o poziţie senzuală, deoarece este intimă şi permite o penetrare adâncă, mai ales dacă tu te sprijini cu spatele de perete, ca să existe puţină stabilitate şi să vă puteţi mişca mai uşor. Un mic dezavantaj: e o poziţie destul de dificil de realizat dacă tipul nu e mai degrabă solid, iar tu destul de uşurică încât să te poată ţine mult şi bine în braţe.

Ce exersezi? Coapsele şi fesele, deoarece trebuie să le ţii încordate ca să nu aluneci de pe domnul şi, totodată, să îţi mişti bazinul. Iar dacă nu te sprijini cu spatele de perete, o să-ţi lucrezi şi muşchii braţelor.

Stând în mâini

Chiar aşa! Dacă vrei să obţii de la sex, pe lângă orgasm, şi nişte tonus muscular, trebuie să-ţi pui puţin muşchii la treabă. Şi să faci puţină echilibristică… cum ar fi să stai în mâini, în timp ce iubitul tău e în spatele tău, între picioarele tale. E ca şi cum ai face roaba, doar că nu ai picioarele întinse, ci strânse la spatele iubitului, iar el nu te ţine de glezne, ci de coapse. Greul penetrării îi revine lui, dar şi tu trebuie să te concentrezi, să nu-ţi mişti braţele de pe sol.

Ce exersezi? Braţele şi umerii la greu, deoarece ai toată greutatea corpului sprijinită în palme, plus fesele şi coapsele, pe care le strângi şi le încordezi în ritmul penetrării. E ca şi cum ai face flotări şi genuflexiuni în acelaşi timp!

Liana

Pentru această poziţie trebuie să fii flexibilă… ca o liană. Amândoi staţi în picioare, faţă în faţă, iar tu îţi ridici un picior pe umărul lui, în timp ce pe celălalt îl menţii întins. Pune-ţi braţele în jurul gâtului iubitului şi sprijină-te de el pentru a-ţi menţine echilibrul… într-un picior. Nu-ţi va fi uşor, dar ai satisfacţia că faci echilibristică şi stretching în acelaşi timp!

Ce exersezi? Muşchii fesieri şi abdominali, precum şi gamba piciorului care rămâne pe sol. N-ar fi rău să treci cumva de pe un picior pe altul, ca să fie treaba treabă şi să-ţi exersezi musculatura ambelor gambe.

Podul

Mai bine spus „podul pe jumătate”, deoarece îţi ridici doar bazinul şi te sprijini în tălpi – umerii şi capul îţi rămân pe saltea. Tine-ţi şi coatele pe saltea şi pune-ţi mâinile pe coapsele iubitului, în timp ce el te ţine de fese şi te penetrează din genunchi. Pentru el e floare la ureche, dar pentru tine e o poziţie destul de solicitantă fizic, de aceea e bine să o alternaţi cu altele – de pildă, misionarul – ca să ai timp să-ţi mai relaxezi muşchii.

Ce exersezi? Abdomen, fese şi coapse, dintr-o lovitură! Sprijinită în tălpi îţi ridici bazinul şi îl mişti constant, în timp ce îţi încordezi abdomenul şi muşchii fesieri. Tonifiere, nu glumă!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *