Sex mai bun cu ajutorul sportului

By  | 


Fă exerciţii Kegel
. De fapt, şi iubitul tău poate să înceapă să le facă pentru că nu sunt doar pentru femei. Scopul lor este de a-ţi întări muşchii responsabili cu orgasmul iar partea cea mai bună este că poţi să le faci oriunde! Rezultatele pot apărea după câteva luni de exersat…o să vă daţi seama amândoi când!

 

 

Întăreşte-ţi ”mijlocul” – este vorba despre muşchii abdomenului şi cei din zona pelvisului care te ajută foarte mult atunci când încerci diverse poziţii sexuale. Cele mai simple exerciţii din această categorie sunt abdomenele.

Un alt exerciţiu pentru muşchii de la mijloc – stai sprijinită în mâini şi genunchi pe podea. Palmele pe linia umerilor iar genunchii pe linia şoldurilor. Ridică simultan o mână şi piciorul opus paralele cu solul. Menţine poziţia câteva secunde şi fă la fel şi cu celelalte.

 

 

Fă cardio pentru a-ţi întări tot corpul, mai ales inima şi plămânii, care îţi conferă rezistenţă atunci când vine vorba despre partide mai lungi de sex. Nu vrei să te opreşti în mijlocul acţiunii pentru că nu mai poţi, nu? Dacă îţi place să mergi în parc aleargă, plimbă-te cu bicicleta sau mergi în ritm alert.

Fă yoga pentru un trup mai flexibil şi o mai bună canalizare a energiei. Înainte să încerci acasă, îţi recomandăm să faci un curs special ca să poţi stăpâni tehnicile corect.

 

 

Exerciţiu de yoga: stai în fund pe marginea unei perne cu picioarele întinse în faţă. Inspiră adânc, apoi atunci când expiri îndoaie picioarele cu genunchii în lateral iar tălpile cât mai aproape de pelvis. Acoperă-ţi partea exterioară a labei piciorului cu palma aferentă şi încearcă să stai dreaptă. Încearcă să atingi podeaua cu coapsele din această poziţie, însă ai grijă să nu îţi forţezi genunchii.

Faceţi sport împreună pentru a vă putea bucura de fiecare partidă de sex la maximum. Trebuie să fiţi amândoi la fel de energici şi activi din toate punctele de vedere.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *