Exercitii de fitness pentru orgasm mai intens

By  | 

Doar in cazul in care esti o tipa foarte sportiva ai chef oricand sa-ti iei echipamentul si sa te indrepti voioasa catre sala.

Insa daca fiecare intentie de miscare este pentru tine un exercitiu de vointa, atunci poate e bine sa-ti dam un imbold in plus, povestindu-ti despre avantajele sportului in viata ta sexuala.

Citeste si: Sfatul oamenilor de stiinta pentru un orgasm mai intens

Si nu, nu vorbim doar de clasicele exercitii Kegel, incordarea in serii a muschilor vaginali, ci de exercitii care antreneaza zona abdominala si datorita carora poti avea mai usor orgasm. Da, ai citit bine!

Pe ce trebuie sa te axezi

Excercitiile sunt menite sa ajute la intarirea muschilor pelvieni si abdominali, astfel incat sa-ti identifici mai usor punctul G, dar si sa-ti cresti sansele sa obtii mai repede orgasmul in timpul actului sexual.

Citeste si: Geometria punctului G

"Cele mai bune si mai comune exercitii care au puterea, in timp, sa contribuie la obtinerea orgasmului sunt cele abdominale, ridicatul de greutati, yoga, catararile si spinning-ul", detaliaza dr. Debby Hebernick, profesor universitar la Universitatea Indiana din SUA.

Desi nu se cunosc exact motivele pentru care acest tip de sport isi extinde beneficiile si asupra vietii sexuale, concluziile au reiesit dintr-un studiu efectuat pe sute de femei cu varste intre 18 si 63 de ani, care au sesizat o usurinta mai mare in obtinerea orgasmului dupa ce si-au pus constant corpul la treaba practicand fitness.

Citeste si: Irina Shayk: Sunt o maniaca a fitness-ului

Cum sa-ti intri in rutina

Nu te astepta ca dupa prima serie de exercitii sa ajungi la orgasm in doi timpi si trei miscari, insa cu perseverenta vei obtine rezultate marete. Iata ce tip de exercitii poti sa faci:

  • Lucreaza zona pelviana prin tragerea abdomenului in spate si realizarea unor miscari ale pelvisului ca dansatoarele din buric. Fa miscarile stand in picioare si imobilizeaza toracele cu palmele.
  • Aseaza-te pe spate pe covor pentru a mima pedalatul, cu picioarele in aer. Apoi asezata pe o minge de fitness (din aceea imensa), ridica-te partial (nu pana iti intinzi complet picioarele), in serii de cate zece.

Citeste si: 3 pasi catre un orgasm maxim

  • Stai pe un scaun, cu picioarele departate si sprijinita in maini pe lateralele acestuia. Ridica-ti pelvisul si descrie in aer cercuri, cu pauza dupa fiecare al cincilea exercitiu.
  • Fa genuflexiuni cu picioarele departate si varfurile degetelor indreptate catre exterior. Lasa-te cat poti de jos si ridica-te de cateva ori la rand. Exersand astfel, iti intaresti muschii coapselor si cvadricepsii, si vei rezista mai mult in pat… deasupra.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *