5 alimente pentru mai mult sex

By  | 

De multe ori, atunci când ni se spune că un anumit aliment face minuni pentru libodou, ne aşteptăm ca după prima porţie să avem un chef nebun de a sări pe partener, iar asta să se ȋntâmple de fiecare dată când ne ȋnfruptăm dintr-o reţetă care conţine ingredientul hot.

Din păcate, nu există minuni, cu toate că le tot aşteptăm ȋn fiecare zi… Adevărul este că pentru a reȋnvia libidoul sau a-l avea mai puternic, avem nevoie de o alimentaţie sănătoasă pentru că, pe bune acum, dacă mănânci cartofi prăjiţi, hamburger şi o grămadă de junk, nu te poţi aştepta ca un aliment să facă “vrăji”. De asemenea, dacă ai o viaţă sedentară sau nu ieşi la aer deloc, nu poţi visa că o căpşună o să aducă primăvara. Ştiu, poate că nu este ceea ce vrei să auzi (nici mie nu prea-mi convine de altfel), dar este adevărul.

Resetează-te mai ȋntâi!
Astfel, mai ȋntâi de toate, dacă ai probleme cu libidoul, ar trebui să te ȋntrebi care este sursa. Poate că eşti prea stresată şi atunci ai nevoie de o activitate super-relaxantă (pictura sau gătitul?). Dacă nu te mişti deloc, atunci chiar ar fi cazul să-ţi oxigenezi creierul cu puţin aer curat. Ieşi la o plimbare sau cu bicicleta la două zile şi ȋnscrie-te la yoga de două ori pe săptămână. De asemenea, dacă mănânci prost şi nu ai un program de masă, ar fi cazul să-ţi faci pentru că nu numai libidoul are de suferit, ci ȋntregul organism. Nu este uşor să faci aceste schimbări, dar ai nevoie de ele.

Cele cinci “alimente sexuale”

Nu “atacă” direct libidoul, ci fac ȋn aşa fel ȋncât corpul tău să fie mai “amator” de orgasme.

Căpşunile.
Nu este o noutate că aceste fructe delicioase au potenţial afrodiziac, dar ce s-ar putea să fie o noutate este să afli cum “funcţionează”. Ele măresc circulaţia sanguină, astfel că atunci când te vei excita, te vei simţi cu mult mai hot decât ȋn mod normal. De asemenea, creierul se va oxigena mai bine, aşa că vei fi mai relaxată ȋn general.

Carne de vită.
Haha, acest aliment s-ar putea să fie o noutate. Ideea este că o friptură suculentă de carne de vită mâncată de câteva ori pe săptămână măreşte producţia hormonului prolactină, cel care te face să jinduieşti după mai mult (şi mai mult) sex.

Usturoi. Nu este doar un antibiotic minunat, ci are darul de a te face mai pasională pentru că dilată vasele sanguine, permiţând sângelui să curgă mai redepe. Astfel că atunci când vei face sex, zona genitală va beneficia de mai mult sânge şi asta ȋnseamnă că te vei simţi mai excitată şi că vei avea mai multe şanse să ai orgasm.

Cicolată.
Bănuiesc că de multe ori te-ai ȋntrebat de ce te simţi atât de bine după ce ai mâncat ciocolată. Nu, nu este doar gustul decadent, ciocolata conţine maltodextrină, o substanţă care odată ajunsă ȋn corp măreşte producţia de dopamină, hormonul stării de bine. Şi cum vei fi mai relaxată, cu siguranţă vei fi mai cu chef decât ȋn mod normal.

Ghimbir.
Mai nou introdus pe piaţa locală, ghimbirul este minunat atât ca aliment de bază pentru o dietă care să te păzească de guturai ȋn sezonul rece, cât şi ca ingredient perfect pentru a avea mai mult chef de sex şi mai multe orgasme. Ghimbirul creşte fluxul sanguin (de altfel, imediat după ce ai consumat puţin simţi cum te ȋnfierbânţi), astfel că te vei ȋnfierbânta cu mult mai repede data viitoare când vei avea parte de o propunere indecentă.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *