Tot ce știm despre colaborarea dintre Moschino și H&M

By  | 

Așteptarea a luat sfârșit și pe anul acesta – H&M a făcut public numele brandului cu care urmează să colaboreze pentru colecția din acest an (păstrând astfel tradiția parteneriatelor anuale cu câte un label high fashion).

Moschino este brandul care va colabora cu retailerul suedez H&M pentru o colecție-capsulă ce va fi disponibilă spre vânzare începând cu data de 8 noiembrie 2018. Și când spun „începând cu data de”, nu este tocmai exprimarea potrivită, căci, de cele mai multe ori, colecțiile-capsulă de acest gen se epuizează în numai câteva ore (uneori chiar minute, în funcție de oraș/magazin). Iar hype există deja destul cu toate că anunțul abia a venit – Jeremy Scott, directorul de creație al Moschino, alături de supermodelul Gigi Hadid (care se întâmplă să fie și una dintre muzele sale), au anunțat colaborarea dintre labelul italian și retailerul suedez în noaptea dintre sâmbătă și duminică, în cadrul unei petreceri anuale pe care Scott o organizează cu ocazia festivalului Coachella.

Nu există încă fotografii de lookbook pentru colecție, astfel încât să știm exact ce vom putea cumpăra (colecția este încă în lucru), însă fotografia cu Jeremy Scott și Gigi Hadid de la Coachella ne oferă un mic preview al câtorva piese pe care le putem găsi în magazine pe 8 noiembrie – un tracksuit imprimat cu motive desprinse din clipurile rap (reproduceri ale lanțutilor multiple pe care le poartă artiștii rap), o bustieră albastru electric și un kimono imprimat cu imaginea unui CD, în ton cu preferința designerului de a încorpora în colecțiile sale fel de fel de laitmotive inspirate de obiecte obișnuite, selectate la întâmplare din viața de zi cu zi. Să nu uităm de accesorii – pe Gigi putem observa că Scott va crea și cizme lungi (ceea ce ne oferă un indiciu asupra faptului că cizmele over-the-knee se vor purta și sezonul urmator), plus un set de coliere alcătuite din lanțuri masive și cercei în același stil.

Pe lângă acest preview vizual, Jeremy a făcut un teasing cu alte câteva detalii despre colecția pe care o pregătește

  • fanii genții biker, model lansat acum câțiva ani, vor avea o surpriză plăcută: Jeremy plănuiește să reia o idee pusă în trecut pe podium, dar care nu a ajuns să mai fie produsă pentru Moschino – o versiune minusculă a genții, în care, conform spuselor lui, „nu încape aproape nimic, poate doar o brichetă, dar poate fi purtată drept colier”.
  • Va exista un hibrid parka/rochie acoperit cu paiete, piesele din denim vor fi „manipulate în fel și chip până nu le mai recunoști”, pufoaicele și jachetele vor fi reconfigurate în versiuni cropped sau drept haine cu dubluri de diferite lungimi, și va domina un aer de sportswear-meets-eveningwear – „în genul tricou de hochei cu trenă“, spune desingerul.
  • Printul cu CD este desprins chiar din arhivele brandului, a fost utilizat într-o colecție anterioară de Franco Moschino însuși, iar Scott s-a decis să îl readucă la viață.
  • Linia feminina va include 45 de piese + accesorii, iar cea masculină 20 de piese + accesorii. Ne putem aștepta la un număr ridicat de accesorii care să acompanieze colecția pentru femei, având în vedere cât de mult succes au accesoriile Moschino în fiecare sezon.
  • Prețurile pentru piesele din cadrul colecției se vor menține între 25 de dolari și 300 de dolari, ceea ce înseamnă că vor exista destule opțiuni pocket-friendly de a deține ceva sub semnătura Moschino.

Colecția Moschino [tv] H&M (un alt indiciu legat de tematică este detaliul [tv] ce înlocuiește clasicul X) va deveni disponibilă online și într-o serie de magazine H&M selecționate în data de 8 noiembrie 2018.

 

Citeşte şi: Colectia H&M Primăvara 2018: piese feminine cu imprimeuri florale și forme voluminoase

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *