Primul magazin Fossil se deschide în București

By  | 

Fii un trendsetter cu accesoriile Fossil, pe care le găsești de acum în AFI Palace Cotroceni din București!

Magazinul Fossil te așteaptă cu o gamă foarte variată de produse, pe lângă ceasuri și bijuterii, în premieră pe piața românească ochelarii de soare Fossil, parfumurile Fossil, produsele din piele Fossil: genți și portofele de damă și bărbați, precum și accesorii. Acum ai posibilitatea să achiziționezi modele diversificate, de o calitate superioară, care stabilesc trendurile în materie de accesorii la nivel mondial.

În magazinul Fossil vei găsi 4 colecții noi în fiecare an, cu cele mai noi și atractive modele, accesorii care crează adevărați trendsetteri.

Mereu inspirat, mereu creativ, Fossil este un brand american de lifestyle ale cărui origini sunt sinonime cu designul autentic clasic și vintage. De la optimismul curentului mid-century și până la curiozitatea erei moderne, obsesia Fossil pentru stil (echivalenta pasiunii pentru un hobby) reflectă cu fidelitate valorile sale: genți de calitate superioară, perfect adaptate designului clasic, ceasuri speciale create în culori și materiale atrăgătoare și bijuterii îndrăznețe ce îți completează look-ul.

Compania a fost fondată în 1984 de către frații Tom și Kosta Kartsotis în Dallas, Texas, SUA. Grupul Fossil distribuie la nivel global ceasuri sub următoarele brand-uri: FOSSIL, ADIDAS, BURBERRY, DIESEL, DKNY, EMPORIO ARMANI, ARMANI EXCHANGE, MICHAEL KORS, MARC by MARC JACOBS, SKAGEN și KARL LAGERFELD. Pentru o parte din brand-urile de mai sus, Fossil Inc. are licență în fabricarea și distribuirea de bijuterii.

Fossil s-a dezvoltat rapid în anii ’80 datorită design-ului ceasurilor ce se inspiră din stilul anilor ’50 și ‘60, atât ca imagine de produs, cât și ca promovare. După ce s-a bucurat de un succes enorm în America, Fossil intră și pe piețele internaționale cu o gamă largă de produse.

Target-ul Fossil este reprezentat de bărbați și femei, persoane îndrăznețe și originale, cu un stil de viață activ și diversificat. Consumatorul de Fossil ține cont de trendurile din modă, dar nu este un fashion victim. Își dorește să fie un trendsetter, dar nu adoptă un stil pretențios.

Brandul Fossil își are originile în autenticitate și stilul modern-vintage.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *