(P) Magazinele Humanic celebrează logo mania în colecția pentru primăvară 2019

By  | 

Dacă în anii ’90, logo-urile imprimate pe întreaga suprafață a unei piese vestimentare sau a unui accesoriu serveau strict drept simbol de statut, în ultimii 30 de ani, fenomenul s-a dezvoltat și s-a transformat – logo-urile au rămas un mod de a face un statement, însă acesta poate lua diverse direcții.

De la un aer nostalgic (prin piesele cu logo-uri care amintesc de branduri populare în decenii trecute, sau de companii care și-au modificat, între timp, identitatea vizuală – gândește-te la YSL devenit Saint Laurent sau la Céline care a devenit Celine), la un aer atemporal (celebrul dublu F al casei Fendi a apărut în mod repetitiv în colecția pentru toamnă/iarnă 2019, într-o variantă reinterpretată sub forma scrisului de mână al lui Karl Lagerfeld, servind și drept un omagiu venit la numai câteva zile după moartea creatorului), și până la un aer ironic (un exemplu e designerul Demna Gvasalia care a făcut valuri cu tricourile cu logo-ul companiei de livrări DHL și continuă să creeze colecții în același ton, mai exact, unul  care îndeamnă publicul să nu se ia prea în serios, ci să abordeze moda ca pe un lucru necomplicat).

Acestea sunt numai câteva exemple în care logo-urile sunt folosite pentru a transmite un mesaj prin vestimentație. Monogramele celebre ale unor branduri precum Guess sau DKNY și-au făcut locul pe accesoriile din colecția pentru primăvară 2019, disponibilă în magazinele Humanic – de la sneakerși  sau sandale și până la genți și rucsacuri, toate acoperite cu logo-uri iconice.

Foto intro: sneakers Guess, 549 lei, sneakers Guess, 499 lei, geantă Guess, 599 lei – disponibile în magazinele Humanic

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *