(P) DIESEL inspiră generația tânără să își creeze propria viziune despre ce înseamnă succesul

By  | 

DIESEL a aterizat în Shanghai pentru Săptămâna Modei și a dezvăluit o instalaţie în cadrul Labelhood, o platformă care are ca punct central descoperirea talentelor, ideilor și a brandurilor. Prezența labelului DIESEL la Shanghai Fashion Week include lansarea unei colecții în colaborare cu designerul Xiangyu și o discuție cu fondatorul companiei, Renzo Rosso.

„Make Your Way The Successful Way” este mesajul brandului pentru 2019. Acesta se învârte în jurul unui sentiment larg răspândit la ora actuală, acela că generația tânără, atât în China cât și în restul lumii, simte presiunea să aibă succes. Și, prea des, succesul este echivalat cu bogăția. Noua generație începe însă să pună la ȋndoială conformitatea față de standardul în ceea ce privește aspectul real al succesului.

În promovarea acestui mesaj, DIESEL a pus pe listă patru lideri de opinie locali – și a creat patru clipuri alături de echipa platformei Hypebeast – pentru a răspândi vestea: rapperul Lil Ghost, dansatoarea Nikki Chen, producătorul independent de muzică Li Si Si și artistul Jayson Atienza. Clipurile, care vor rula în social media, le vor da ocazia urmăritorilor să își aleagă propria cale. Indiferent de direcția pe care o alegi, videou-rile vor ajunge la aceeaşi concluzie: nu există o direcție greșită în a-ți găsi drumul spre succes.

Showroom-ul D:SPACE BY DIESEL din cadrul Labelhood include o instalaţie de artă concepută de Chen Tianzhou (sub formă de sculpturi multimedia), un living space interactiv (care încorporează piese din colecția Diesel Living) și o colecție specială în colaborare cu designerul Xiangyu (Xander) Zhou intitulată #DieselXZhouXiangYu. Colecția-capsulă (care include un hanorac, un tricou, o șapcă și blugi personalizați). Colecția a fost dezvăluită la Labelhood înainte de lansarea online pe www.diesel.cn și pe gigantul online al Chinei, Tmall. De asemenea, Zhou a participat la un workshop în cadrul căruia piesele din colecția-capsulă au fost personalizate chiar de către el, în compania lui Renzo Rosso, fondatorul DIESEL.

Renzo Rosso a luat parte și la o discuție tot în cadrul Labelhood, moderată de laureatul premiilor din domeniul jurnalismului fashion, Jing Zhang, la care au participat designerul Masha Ma și fondatorul platformei, Tasha Liu. Conferința a fost o oportunitate importantă pentru o audiență formată în principal din studenții universităților de modă din Shanghai, de a asculta povești despre determinare și voință, precum și despre parcursul lui Renzo Rosso, care a sfătuit tinerii din public să fie neînfricați atunci când își caută drumul către succes.

Foto: Diesel

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *