Noutățile lunii în industria modei

By  | 

Care sunt cele mai hot actualități din industria fashion? Află mai jos:

Diesel, mesaj către haterii din social media

Renzo Rosso a fost văzut la săptămâna couture din Paris purtând un tricou cu text criptic. O greșeală sau o provocare dinadins? Ambele – o greşeală intenţionată.

Orice faci online, fie că eşti celebru sau nu, va fi judecat. Oamenii furioşi și ura pe care o transmit se pot ascunde ușor ȋn spatele anonimatului ecranelor. Ȋntr-un moment sau ȋn altul, toată lumea primeşte o doză de ură pe social media.

Rosso, fondatorul DIESEL, a vrut să ȋşi provoace audienţa public şi pe Instagram cu o greşeală intenţionată de scriere. Aşa cum era de aşteptat, au apărut multe comentarii ȋn următoarele câteva ore, dovedind şi mai mult că nu se poate scăpa de conflict şi ură ȋn mediul online.

DIESEL aduce din nou ȋn prim-plan problemele sociale, ȋntr-un mod foarte personal, care ȋncepe cu autoironia.

Prin această mișcare, brandul transmite un mesaj curajos transmis haterilor din ȋntreaga lume şi o invitaţie ca toţi să oamenii intervină, să confrunte şi să ȋşi asume mesajele negative pe care le primim zilnic.

Proiectul TOMMYNOW se extinde

Tommy Hilfiger anunță că evenimentul experimental TOMMYNOW călătorește la Shanghai, China, pe 4 septembrie. Noul concept celebrează angajamentul brandului de a se reinventa și de a se focaliza pe regiunea Asia Pacific, piața cu cel mai mare potential de creștere.

Prima colecție colaborativă ‘TommyXLewis’, creată de Tommy Hilfiger și de ambasadorul global al colecției pentru bărbați, Lewis Hamilton, va fi prezentată în premieră în cadrul TOMMYNOW și toate ținutele vor putea fi achiziționate imediat de pe podium.

Colecțiile adiționale, inclusiv ținutele HILFIGER COLLECTION și colecția capsulăTOMMY ICONS vor fi de asemenea pe podium. Evenimentul va omagia o serie de personalități din lumea modei, a artei, a muzicii și a divertismentului, ale căror forță și angajament le impinge să inspire și următoarele generații de consumatori.

Energia și căldura verii, încapsulate într-o colecție de încălțăminte

Momentele perfecte ale verii sunt amintiri care rămân pentru o viaţă. Ar putea fi o plimbare pe o plajă însorită, o îngheţată savurată sub cerul liber, explorarea unui nou oraş sau poate chiar descoperirea unui lucru surprinzător despre propria persoană.

Energia, lumina şi căldura verii sunt toate canalizate în colecţia de vară ECCO DAMARA. Designul minimalist creează echilibrul perfect cu un grad de confort de neegalat. Colecția include mai multe modele de sandale din piele, cu talpă plată și detalii metalizate, care vor acompania orice fel de aventură de vară.

Supermodelul Ashley Graham poartă o rochie Murmur

În cadrul evenimentului anual Carma Foundation ,,Gemini’s Give Back”, Ashley Graham a purtat rochia Web Black, creată de designerul român Andreea Bădală pentru colecția Primăvară/Vară 2018 a brandului Murmur.

Ashley Graham este una dintre cele mai influente femei în industria de fashion, după ce a fost denumită cel mai sexy model plus-size. A bifat nenumărate defilări pe podium, diverse colaborări cu branduri celebre precum Rag&Bone și a pozat pentru copertele revistelor Vogue USA și ELLE UK.

Hainele din colecția de Primăvară/Vară a brandului Murmur au fost recent purtate și de artista Janelle Monae în videoclipurile noului său album, dar și de modelul Dawn Richards.

Cea mai cool lenjerie a verii: H&M X Love Stories

H&M lansează prima colaborare cu un brand de lenjerie intimă- inovatorul Love Stories, bazat în Amsterdam. Lansat în 2013 de către Marloes Hoedeman, Love Stories este renumit pentru îmbinarea printurilor eclectice cu designul confortabil. Colecția H&M x Love Stories va conține piese clasice aparținând Love Stories, realizate în colaborare cu echipa de design din cadrul H&M și va fi disponibilă în magazinele selecționate din întreaga lume, cât și online, începând cu 9 August.

Colaborarea H&M x Love Stories este formată dintr-o colecție dedicată femeilor și ne prezintă o serie minunată și confortabilă de piese de lenjerie intimă, confecționate din dantelă, satin și polyamidă. Toate produsele au printul și nuanțele specifice casei Love Stories, pe care Hoedeman le numește “greșeli perfecte”. Printul de leopard, stelele și floralele îndrăznețe sunt combinate cu dantela, dungile și volanele. Paleta de culori constă în roz pudrat, negru și verde olive. Totul poate fi mixat și asortat oricărui tip de ținută.

“Lenjeria a fost dintotdeauna o piesă esențială în modă. Cu această colecție vrem să arătăm că lenjeria intimă poate să fie la fel de expresivă ca și hainele deși nu este mereu la vedere. De aceea am ales să facem această colaborare cu Love Stories.” spune Pernilla Wohlfahrt, director de creație H&M.

Tommy Hilfiger lansează episodul 3 din #WhatsYourDrive cu Lewis Hamilton

Tommy Hilfiger anunță Still I Rise, cel de-al treilea episod al mini-seriei documentar #WhatsYourDrive, care ne prezintă omul din spatele legendei britanice a curselor de Formula 1 și a ambasadorului global al brandului TOMMY HILFIGER, colecția pentru bărbați.

Cel mai recent episod dezvăluie poveștile sale despre cum fratele, tatăl și mama sa l-au inspirat și l-au învățat să vadă provocările ca pe niște oportunități de creștere și de a-și urmări visurile. Lewis Hamilton a împărtășit noul episod pe conturile sale de social media, inclusive pe YouTube, Instagram și Facebook, unde se contectează cu mai bine de 18 milioane de fani.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *