K-ONO, un omagiu absolut adus kimono-ului

By  | 

K-ONO este un brand de nisa prezent de cateva luni pe piata romaneasca, inspirat de tipicul kimono-ului japonez – ca piesa traditionala purtata de mai bine de 1000 de ani, reinterpretata intr-o cheie contemporana.

Brandul isi propune sa sustina personalitatea si sa evidentieze spiritul feminin al fiecarei purtatoare.

Inspiratia primelor doua colectii K-ONO se regaseste in femeia moderna a zilelor noastre, care se afla intr-o dinamica continua pe parcursul zilei. Versatilitatea este elementul central cu care kimono-ul trebuie sa se asocieze pentru ca outfit-ul sa fie potrivit pentru orice moment: un outfit casual sau sursa de inspiratie a unui eveniment pretentios contrastant prin simplitate. Sunt doua abordari total diferite care pot sa prinda contur printr-o singura piesa – kimono-ul.

Prima colectie de kimono-uri este realizata din matase naturala imprimata, urmata de cea de-a doua – cu piese din brocard de matase, dublate pe interior de matase naturala imprimata. Primele doua colectii impreuna raspund la nevoia adaptarii pieselor functie de sezon.

K-ONO promoveaza conceptul seriilor foarte limitate de piese create – cu scopul de a acorda fiecarei achizitii momentul unei experiente cat mai personale.

Atentia la detalii asupra cusaturilor, tiparul adaptabil mai multor abordari asupra tinutelor care includ kimono-ul, impreuna cu unicitatea materialelor si a imprimeurilor atipice sunt elemente definitorii ale pieselor K-ONO, o asociere menita sa creeze o piesa atemporala, o investitie pe termen lung pentru fiecare purtatoare.

Fondatoarele K-ONO, Alina si Andreea, declara: “Intr-adevar, credem ca putem agrea ca purtarea kimono-ului este un act in sine, prin simbolistica pe care o deține in contextul japonez. Mai putin firesc pe piața din Romania, am simtit la inceput ca am riscat puțin prin decizia de a concepe o piesa atat de nisata, nu foarte des abordata la noi. Am fost surprins placute însa sa descoperim reacția femeilor care au imbrătisat ideea kimono-ului K-ONO și care ne-au impresionat prin creativitatea adaptării lui în funcție de context”. Am gandit kimono-ul K-ONO ca instrument al personalitatii purtatoarei”.

Jocul cu formele, volumele si cu texturile materialelor, a condus firesc catre kimono – una dintre piesele intrate in istoria costumului de secole, de la cultura orientala adoptata de occident in pictura, scenografie, performance si regasita in muzeele lumii.

Va invitam asadar sa descoperiti brand-ul K-ONO Privilege, exclusiv online, pe www.k-ono.com si in social media – @kono.privilege.

Stilist : Irina Hartia

Fotograf : Simona Naciadis

Make-up: Adina Vlad

Hairstyle : Alex Claudiu Serghe

Model : Alexandra Miclescu 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *