Încă un brand pe lista colecțiilor CO-ED în 2018

By  | 

Am mai trecut pe lista prezentărilor de modă în 2018 încă un brand, JW Anderson care a hotărât să prezinte colecțiile sale de bărbati și femei împreună în timpul săptămânii de modă din Londra.

În ultima lună, atât Balenciaga, cât și Salvatore Ferragamo au anunțat că vor face același lucru în Paris și Milano. Conceptul “co-ed” nu mai este așa nou în industria modei. Să ne aducem aminte că anul acesta, cel puțin ’13 branduri au aplicat această metodă: Gucci, Vetements, Burberry, Calvin Klein, Michael Kors, antrenor 1941, Kenzo, Givenchy, Saint Laurent, Dsquared2, Etro, Vivienne Westwood și Bottega Veneta.

Pentru Anderson, acest pas nu este deloc dificil sau ceva “breaking“. Când și-a început cariera în ‘2008, cu încurajarea lui Manuela Pavesi, el a creat haine doar pentru bărbati și accesorii. O colecție de capsulă pentru femei a fost introdusă abia în anul ‘2010.

Colecțiile sale de bărbati și femei au funcționat ca doi magneți în temele sezoniere marcând ambele linii. Bărbații purtau fuste și pantaloni scurți roz, înfrumusețați cu șorțuri, în timp ce femeile purtau uniforme din vinil și șicane.
Poate fi un semn de alarmă pentru critici, dat fiind că toate brandurile au început să combine colecțiile, dorind că acest concept de “co-ed” să prindă o mai mare vizibilitate pe catwalk.

Citește și: Balenciaga în 2018 cu colecții mixte

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *