Experienţa Cosmo de la Dusseldorf în România, pentru o colecţie unică: C&A Primăvară-Vară 2018

By  | 

La sfârşitul anului 2017, Cosmopolitan România a participat la una dintre cele mai interesante experienţe din lumea fashion a ultimilor ani: alături de alţi 8 jurnalişti, stilişti şi bloggeri din România şi 200 de oameni de media din Europa, am călătorit la Dusseldorf, chiar acasă la C&A, unde am participat activ la show-ul C&A SS18. Ne întoarcem azi în timp pentru că C&A tocmai a deschis porţile colecţiei Primăvară/ Vară 2018 şi în România, colecţie la care simţim că am avut un strop de contribuţie, chiar şi numai experimentală.

Experienţa Cosmo a început la Dusseldorf când nu numai că am observat diferite creaţii din colecţie, dar am şi ales item-urile preferate, pe care le-am etichetat Cosmo, sub forma unei contribuţii la ceea ce urma să fie o grădină urbană, o odă adusă stilului individual exprimat cu încredere şi bucurie.

În video-urile de mai jos, puteţi urmări pisele vestimentare pe care Cosmo le-a ales, la Dusseldorf în 2017, dar şi video-ul oficial de prezentare (aşteptăm să ne scrieţi ce părere aveţi despre alegerile Cosmo):

https://www.instagram.com/p/BauIjXRHDep/?taken-by=cosmopolitanromania

https://www.instagram.com/p/Bat_1DunslT/?taken-by=cosmopolitanromania

Aşa cum observasem încă din 2017, colectia Primavara/Vara 2018 ne impresionează prin detalii, design, tipar şi material.  C&A oferă şi în acest sezon o abordare unică în ceea ce priveşte comfortul mizând pe calitatea materialelor şi pe maniera sustenabilă în care acestea sunt realizate.

Articolele din Bumbac Organic, cele Cradle2Cradle, produsele din vascoză sustenabilă, cele din poliester reciclat sau articolele pentru a căror producere s-a salvat apă şi energie, ne transmit o „energie” pozitivă şi multe emoţii.

Pentru Primavara/Vara 2018 sursa principală de inspiraţie a designerilor şi stiliştilor C&A a fost regnul vegetal. Elemente botanice supradimensionate mixate cu imprimeuri florale şi decorate în mod preţios cu dantelă şi broderii creează o grădină care aşteaptă să fie descoperită şi arătată întregii lumi. Colecţia pune accent pe feminitate indiferent de siluetă, măsură şi vârstă şi încurajează încrederea de sine.

Noua colectie este disponibilă în toate magzinele C&A Romania, dar şi online pe www.c-a.com , începând de pe 1 Martie 2018.

Citeşte şi: C&A Romania sarbatoreste o noua editie a “Ziua Modei la C&A”

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *