Diesel şi Coca Cola prezintă The (Re)Collection

By  | 

Două branduri iconice, Coca-Cola și Diesel, și-au unit forțele pentru a crea The (Re)Collection: o colecție capsulă care încorporează materiale reciclate. Această colaborare are drept scop creșterea conștientizării asupra valorii reciclării, toate piesele fiind realizate din țesături obţinute din PET reciclat.

Ȋn România, colecţia a fost prezentată ȋn cadrul evenimentului dedicat de la Bucureşti, ȋn Diesel store Băneasa Shopping City. The (Re)Collection este disponibilă atât în magazin, cât şi online, prin scanarea oricărui logo cu simbolul de reciclare din întreaga lume, lucru ce oferă acces către o pagină ascunsă pe DIESEL.com, pentru a putea achiziționa colecția.

Gama include materiale precum PET reciclat, provenit din sticle de plastic, dar și bumbac reciclat, într-o interpretare fresh și modernă a esteticii pieselor casual Diesel, îmbinată cu amprenta iconică a Coca-Cola.

The (Re)Collection cuprinde 12 piese-cheie ce transcend sezoanele. Eroii colecţiei sunt jacheta workwear din denim cu detalii roşii şi iconicul logo Coca Cola, jeanşii cu croială largă şi şorturile cu talie înaltă şi franjuri, completate de piese atemporale precum treninguri, hanorace cu glugă, tricouri şi căciuli, disponibile în diverse variante de culoare.

Michelle Moorehead, VP of Global Licensing & Retail pentru The Coca-Cola Company, a afirmat: „Suntem entuziasmaţi să ne parteneriem cu Diesel pentru această colecţie. Nu numai că The (Re)Collection creează awareness asupra importanţei reciclării ȋntr-o manieră foarte la ȋndemână – arătând piese frumoase fashion, create din materiale reciclate – dar este şi o colecţie care celebrează individualitatea.”

Colecția-capsulă contopește ADN-urile Coca-Cola și DIESEL pentru a crea ceva cu adevărat special: Coca-Cola – cunoscut pentru celebrarea apropierii și incluziunii și DIESEL – cunoscut pentru provocarea audienței sale prin ironie, îndrăzneală și abilitatea de a pune ȋn dificultate conformitatea.

Renzo Rosso, fondatorul Diesel, afirmă: „Ca lider al pionieratului ȋn denim şi casual fashion, Diesel a fost mereu recunoscut în industrie drept un inovator. The (Re)Collection este o colaborare între două branduri iconice și autentice care sunt angajate să facă business în mod responsabil. Inspirați de viziunea noastră asupra viitorului, colaborăm cu Coca-Cola pentru a explora noi modalități de a produce materiale, în timp ce ne lansăm provocarea de a ȋncorpora materiale reciclate în colecțiile noastre.”

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *