Colecţia COS primăvară vară 2018

By  | 

Colecţia COS primăvară vară 2018 explorează forme organice şi materiale naturale, având ca inspiraţie trecutul, prezentul şi viitorul. Rezultatul este o serie de clasice modern minimalizate, compuse în diferite moduri interschimbabile.

Calitățile hârtiei sunt integrate în colecţie şi ies în evidenţă de la conceperea design-ului, trecând prin procesul de execuţie, de la tăierea tiparului la drapaj şi tehnici 3D. În acest mod se concep noi proporţii şi detalii care sunt executate într-o manieră curată şi precisă.

Influenţa timpului este evidenţiată în metodele artizanale şi în piesele reinventate care au o nuanţă futuristică şi un dramatism tăcut. Croiul pentru seturile de 3 piese este regândit să încorporeze materiale noi, piese drapate şi voluminoase care cad pe linia corpului.

Clasicul este din nou readus în atenție prin materiale surprinzător alese şi detalii poziţionate greşit doar în aparenţă. Design-ul prinde viaţă prin bumbacul înfăţişat în diferitele sale forme – texturat, acoperit, ondulat, încreţit; în acelaşi timp printr-o varietate de tricotaje de diferite greutăţi realizate din mătasuri, ghem-uri de hârtie şi lână elastică de vară.

Inovaţiile tehnice precum Tyvek-ul căptuşit, sunt răspândite în colecţie pentru a reimagina piese nemuritoare. Compoziţia este completată de o paletă de culori naturale, ce variază de la cel mai pur alb la tonuri de hârtie organică şi lemn, dar şi marouri de vară combinate cu accente prăfuite de ocru, verde frunză, mentă, navy, petrol sau argilă. În colecția pentru femei observăm conceptul traducându-se în trench-uri reinterpretate cu umeri fini şi organici, veste transparente, seturi tricotate cu proporţii inovatoare şi piese bine croite cu lungimi și tăieturi neaşteptate.

Detaliile inovative includ închiderea în 3 feluri. Suprapunerea este secretul fiecărei piese în parte, dar şi al stylingului final al ţinutelor. Elementele eclectice țin loc de accesorii; sacoşa shopper este realizată dintr-o piele în culoarea fildeş pal, geanta plic este alungită prin mânerul de metal, geanta pătrată de mână este din piele şi vine cu deschidere atât în faţă cât şi în spate. Noul model de sneakerși este realizat dintr-un tricotaj ușor, sugerând un nou mod de a-i purta, iar bijuteriile de argint au un aspect fluid, cu linii organice pentru a crea forme plutitoare.

Cravatele sunt introduse ca accesoii atât la femei cât şi la bărbaţi, fiind un detaliu ce se integrează în siluetă. COS s-a lansat în martie 2007, în Londra, pe Regent Street. Oferind colecții pentru bărbați, femei și copii, produsele sunt realizate să dureze sezon după sezon, încorporând clasicul reinventat și silueta modernă. Brandul are headquarterul în Londra unde se află designerii, inginerii de tipar, buyerii, arhitecții, persoanele de la vânzări și marketing.

COS deține magazine în 35 de țări din Europa, Asia, SUA, Australia și Orientul Mijlociu și, în prezent, vinde online pe 20 piețe. Joaca cu volumul şi contastul proporţiilor continuă pe linia vestimentaţiei masculine, în piese precum jachete boxy în combinaţie cu pantaloni ficși pe picior, cămaşa cu tăietură pătrată, rigiditatea lânii cu două feţe la pantaloni şi lejeritatea hainei de deasupra.

Tradiţionala „pălărie găleată” a suferit o alungire, iar încălțămintea casual sport a fost reinterpretată folosind panză. Îmbrăcămintea pentru copii reflectă tendinţele sezonului, având calitățile hârtiei introduse într-o paletă de tonuri pale cu un splash de culoare cum ar fi chihlimbarul auriu. Detaliile dau un aer lejer si jucăuş produselor, în timp ce buzunarele sunt adiţiile funcţionale.

Citeşte şi: Balenciaga în 2018 cu colecții mixte

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *