Ce mai e nou în domeniul sneakerșilor: colaborări neașteptate, noi campanii, colecții capsulă

By  | 

Se pare că, în ultima vreme, nu trece nicio zi fără să se mai audă vreo știre nouă sau vreo lansare impresionantă în domeniul… sneakerșilor. Da, sneakerșii, genul de încălțări care până acum nu atât de mult timp erau apreciați mai degrabă pentru comoditatea lor, astăzi fac un statement puternic, ceea ce înseamnă că merită să stai cu ochii pe cele mai noi apariții.

Demi Lovato e noua imagine Deichmann și va lansa o colecție capsulă în colaborare cu brandul

Demi Lovato devine imaginea retailerului de încălțăminte european DEICHMANN. Colecția capsulă cu care va debuta pe piață proiectul poartă semnătura cântăreței și va fi disponibilă începând cu sfârșitul lunii august 2018 în magazinele DEICHMANN și pe www.deichmann.com.

Campania nouă Deichmann, a cărei imagine este artista americană, poartă numele „#shoefame“ și va fi lansată la începutul lunii septembrie.

Printre modelele noii colecții pentru toamnă/iarnă se numără IT item-uri ale momentului, cum ar fi sock boots, ugly sneakers, cizme de iarnă cool, pantofi cu șireturi și talpă platformă, pantofi eleganți, precum și cizme și botine care păstrează un aer feminin. Detaliile, cum ar fi cataramele, aplicațiile de pietre prețioase, paiete și dantelă oferă modelelor diverse twist-uri moderne.

În cadrul turneului „Tell Me You Love Me World Tour“, Demi Lovato l-a întâlnit la Köln pe Heinrich Deichmann, președintele consiliului de administrație al societății DEICHMANN SE. „Mă bucur foarte mult să prezint colecția mea, pe care am creat-o împreună cu DEICHMANN, a fost foarte distractiv și abia aștept să văd cum alte persoane își exprimă stilul personal cu această colecție”, spune Demi Lovato. Heinrich Deichmann anunță că Demi Lovato nu a dezvoltat numai o colecție proprie, ci este și imaginea modei tinerești la DEICHMANN.

Colecția capsulă a lui Demi va fi disponibilă de la sfârșitul lunii August 2018 în magazinele DEICHMANN și în magazinul online www.deichmann.com.

În ceea ce privește prețurile, modelele sunt între 119 Lei – 229 Lei.

Tu ce știi despre S-KARP?

S-KARP simte și trăiește românește. Un brand 100% autentic, S-KARP a început să vadă lumea la Sinaia. Și de atunci nu se mai oprește. Pentru că S-KARP vrea să ofere experiența libertății.

Încă un motiv de mândrie: știi oare că S-KARP este primul brand românesc de încălțăminte licențiat de Vibram – lider mondial în producția de tălpi? Liniile lor de produse sunt structurate pe 3 colecții: URBAN, OUTDOOR și MOUNTAIN.

Ah, și ai auzit vestea ce bună? Până pe 31 august, au reduceri de până la -50 % la toate produsele. Tot, tot ce poți alege atât din colecția Urban, cât și la cele din colecțiile Outdoor si Mountain. Dă o fugă în unul dintre cele 3 magazine ( Brașov, Plaza România, Mega Mall) ale brandului și fă-ți plinul cu accesorii. Sau, și mai simplu, dă un click pe www.s-karp.com

adidas Running sărbătorește finalul campaniei Run for the Oceans 2018, o inițiativă globală care acționează în lupta împotriva poluării marine cu plastic.

adidas reunește aproape 1 mil alergători pentru a lupta împotriva poluării cu plastic

adidas Running sărbătorește finalul campaniei Run for the Oceans 2018, o inițiativă globală de patru săptămâni care acționează în lupta împotriva poluării marine cu plastic, în parteneriat cu Parley for the Oceans. Doar în acest an au fost donați un milion de euro.

În perioada campaniei pe parcursul unei luni, adidas a mobilizat sportivii, creatorii și alergătorii adidas pentru a se alătura mișcării, inspirându-i pe suporterii și prietenii acestora să alerge cât mai mulți kilometri, urmărind progresul lor în Runtastic și Joyrun. Împreună, alergătorii din întreaga lume au acoperit o distanță totală de peste 12,4 milioane de kilometri valorificând puterea sportului pentru a genera conștientizarea cauzei.

Banii strânși pentru Run For The Oceans vor finanța inițiativa Parley Ocean School, care educă și mobilizează următoarea generație de Gardieni ai Oceanelor, prin diferite experiențe, cum ar fi activități practice și educaționale nautice. Programul introduce tinerii în lumea subacvatică și le oferă instrumentele și inspirația necesare pentru a-și proteja viitorul.

Peste 13 orașe din întreaga lume au găzduit evenimentele Run for The Oceans, inclusiv Londra, New York, L.A, Paris, Barcelona, Milano, Berlin și Shanghai. Membrii comunității adidas Runners s-au alăturat celor 200 de activități, alături de sportivi, inclusiv fotbalistul brazilian Ricardo Kaká și portarul german Marc-André ter Stegen, legendarul înotator Ian Thorpe, surferul peruvian de clasă mondială, Gabriel Villarán, și mulți alți susținători ai oceanelor.

Pentru anul 2018, adidas a lansat, de asemenea, o ediție limitată UltraBOOST Parley și UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue, o reprezentare vizuală a faptului că poluarea marină cu plastic nu este doar o problemă de suprafață. Fiind unul dintre marile branduri de sport din lume, adidas va continua să protejeze oceanele pentru generațiile viitoare. Ambele modele sunt disponibile în magazine.

Colecția capsulă Sneaker Box Centenar, în ediție limitată, omagiază aniversarea specială din acest an a Marii Uniri

1918-2018. 100 de ani de la Marea Unire. Cei de la S-KARP machează acest moment specal în istoria României cu o ediție limitată Sneakers Box Centenar. Un produs aniversar, ediție limitată, pe care românii pot să îl porți cu mândrie!

Sneakers Box Centenar sunt realizați din piele albă la exterior, branț antibacterian în interior și talpă VIBRAM aderentă, rezistentă și confortabilă în exterior. Culorile disponibile? Verde, roșu și albastru.

Linia aniversară este disponibilă atât online, cât și în magazinele Sneaker Box din București (Mega Mall și Plaza Mall) și din Brașov (Barițiu, vis-à-vis de Piața Sfatului).

Sneakers Box Centenar este un pantof cu aer de sărbătoare care face parte dintr-o colecție de numai 300 de perechi. Nu sta pe gânduri, ieși la shopping!

Simte românește! Poartă românește! Trăiește românește.

Foto intro: Imax Tree

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *