Campania Ray Ban de sărbători este despre familie – cea cu care te naști, dar și cea pe care ți-o alegi

By  | 

Cea mai nouă campanie Ray-Ban atinge o notă sensibilă pentru sezonul sărbătorilor. Campania Proud to Belong pune în prim-plan întoarcerea la rădăcini și ideea de apartenență – nu neapărat legat de locația geografică, ci mai degrabă legat de persoanele pe care le găsești acolo și cum te pot defini acestea. Nu contează care este povestea ta sau  cum s-a schimbat – prieteniile se contopesc, rolurile de gen sunt anulate, noi cupluri se formează, culoarea pielii devine irelevantă.

Campania este despre familie – cea cu care te naști, dar și cea pe care ți-o alegi – și despre ce înseamnă acest cuvânt în contextul actual. Proud to Belong este definiția vizuală a comuniunii,  acceptării și a indentității personale, indiferent dacă sărbătorile înseamnă o familie mare sau dacă  preferi să fii singur.

Pentru aceste sărbători, Ray-Ban creează o poveste despre acest sentiment, odată cu relansarea a două dintre modelele iconice ale brandului – Meteor și Nina – create în anii ‘60.

Modelul Meteor este practic, modern și în același timp înrădăcinat în nostalgie. Este America renăscută în era de după război. Este artistul de jazz care își dă viață cântând la Village Vanguard. Inspirați de modelul Wayfarer, ochelarii au lentile rotunjite și o ramă de dimensiune mare. Alege între stilul clasic al anilor 1960 – varianta unisex cu un finish tortoiseshell – sau o ramă transparentă într-o nuanță rece care aduce modelul în contemporan.

Modelul Nina este despre cine vrei tu să fii, alături de oamenii care te înțeleg. Cu o ramă ascuțită tip cat-eye, acest model reproduce perfect senzualitatea anilor 1960. Nina este franțuzoaica seducătoare care soarbe din șampanie într-un palat roman. Este steaua de cinema care se plimbă în direcția unui paparazzo. Rama vine în varianta tortoiseshell și lentile colorate intens în mov șters, galben sau portocaliu.

Imaginile campaniei subliniază faptul că aceste modele de ochelari sunt concepute pentru oricine, în orice situație. Este despre tine și despre ei – familia ta. A aparține este a fi, fără unul, celălalt nu ar putea exista.

Oriunde ai merge, orice ai face, simțul apartenenței este cel care te definește. La fel și oamenii cu care ești. Cei din jurul tău te definesc. #ProudToBelong

De sărbatori te gândești la ce contează pentru tine cel mai mult. Așa că amintește-ți ce s-a întâmplat, ce s-a pierdut si ce s-a câștigat. #ProudToBelong

Tradițiile pe care le iubim nu sunt ritualuri bătute în cuie. Nu au nicio legătură cu regulile. Tradițiile pe care le iubim sunt ca acel tricou vechi pe care-l porți când vrei să te simți acasă – sau pantalonii pe care nu vrei să-i porți deloc. Și îți aparțin doar ție. #ProudToBelong

Familia te innebunește, familia te face să râzi și familia te face sa plângi. Nu poți scăpa de ei – dar de ce ai face-o? Familia este totul #ProudToBelong

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *