Brandul Tommy Hilfiger pregătește un nou show inovator: TOMMYNOW călătorește la Shanghai

By  | 

Evenimentul experimental TOMMYNOW călătorește la Shanghai, China, pe 4 septembrie. Noul concept celebrează angajamentul brandului de a se reinventa și de a se focaliza pe regiunea Asia Pacific, piața cu cel mai mare potential de creștere. Platforma globală unică a lui Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”, va
continua să evolueze prin conținut digital inovator combinat cu exeriențe reale, accesibile atât publicului de la eveniment, cât și celui virtual. Această abordare reflectă continua dedicare a brandului de a duce TOMMYNOW în orașe noi și către audiențe din întreaga lume, după producțiile fenomenale TOMMYNOW DRIVE” din Milano (primăvară 2018), “ROCKCIRCUS” din celebra sală de concerte din Londra, Roundhouse (toamnă 2017), “TOMMYLAND” din Los Angeles (primăvară 2017) și “TOMMY PIER” din New York City (toamnă 2016).

“TOMMYNOW continuă să încalce regulile unei prezentări de modă, mânat de dorința noastră de a introduce noi moduri prin care să implicăm consumatorii în cadrul evenimentului, la nivel global,” povestește Tommy Hilfiger. “Pentru toamnă 2018, evenimentul va evolua și va deveni o experiență și mai interactivă, care celebrează colecțiile și parteneriatele puternice. După două opriri de success în America de Nord și Europa, abia aștept să dezvăluim noile colecții pe un alt continent.”

Show-ul experimental TOMMYNOW toamnă 2018 va prezenta prima colecție colaborativă TommyXLewis, creată de Tommy Hilfiger și pilotul britanic de Formula 1, cvadruplu Campion Mondial Formula 1 și ambasador global TOMMY HILFIGER, colecția pentru bărbați, Lewis Hamilton.

Colecțiile adiționale, inclusiv ținutele HILFIGER COLLECTION și colecția capsulă TOMMY ICONS vor fi de asemenea pe podium. Evenimentul va omagia personalitățile de mâine din lumea modei, a artei, a muzicii și a divertismentului, ale căror forță și angajament le împinge să inspire și următoarele generații de consumatori.

După succesul vânzărilor primului tur de prezentări TOMMYNOW, cel din toamnă va continua să construiască pe conceptul semnătură Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”. Toate ținutele de pe podium vor fi accesibile printr-un system de canale de shopping, în mai bine de 70 de țări, inclusiv în magazinele TOMMY HILFIGER și pe tommy.com, partenerii selectați și pe social media.

Urmărește show-ul TOMMYNOW aici.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *