Prima campanie de moda lansata pe Snapchat!

By  | 

Burberry a devenit primul brand de modă internaţional care a filmat şi transmis realizarea unei campanii de modă, live, pe platforma Snapchat.

Astfel, casa de modă britanică a oferit publicului o perspectiva inovativă şi fără precedent asupra colecţiei de primăvară-vara 2016.

Toate imaginile din campania de anul viitor a casei de modă britanice au fost prezente pe platforma Snapchat timp de 24 de ore, oferind consumatorilor de modă din toată lumea un preview al campaniei de primăvară, ce va fi lansată oficial pe dată de 6 ianuarie 2016.

Fotografiată sub coordonarea creativă a lui Christopher Bailey, campania conţine „Snaps” capturate de Mario Testino (fotograf cu care casă de modă Burberry a dezvoltat de-a lungul timpului o colaborare de lungă durata) exclusiv pentru platforma Snapchat, dar şi un video de “making of” al campaniei, realizat în studioul din Londra.

Totodată, utilizatorii platformei Snapchat au aflat şi care sunt o parte dintre noii protagonişti ai campaniei: Hayett Belarbi McCarthy, Misha Hart, Ruth Bell, May Bell, Eliza Fairbanks, Liam Gardner şi Louie Johnson.

moda pe snapchat

 

“Distribuţia” completă a campaniei va fi prezentată publicului în luna ianuarie a anului viitor, odată cu lansarea oficială a sezonului de primăvară-vara. Aceasta pune în valoare piese din colecţia de primăvară-vara 2016, intitulată Functionregalia şi prezentată pe podium în luna septembrie a acestui an.

“Ne-am propus să ne jucăm cu formatul tradiţional al unei campanii, pe care să o promovăm într-un mod inedit pentru a deveni imediat accesibilă publicului. Am vrut să transmitem consumatorilor de modă din întreagă lume energia şi starea de spirit a unei şedinţei foto, exact în momentul în care această are loc”, a declarant Christopher Bailey, Chief Creative şi Chief executive Officer al casei de modă Burberry.

“Sunt entuziasmat să fac parte din această iniţiativa alături de Christopher Bailey şi Burberry. Sperăm să transformăm modul în care industria de modă lansează o campanie, deschizând modalităţi noi de captare şi răspândire a conţinutului, într-un mod spontan şi cât mai apropiat de realitate”, a declarat Mario Testino.

Este o adevărată provocare lansată de brand-ul britanic industriei de modă, acesta propunându-şi să aducă o notă inovativă tradiţionalelor lansări de colecţii. Iniţativa face parte dintr-o serie de acţiuni digitale, pe care casă de modă Burberry le-a lansat, în premieră în acest an. Cele mai recente acţiuni de acest fel au fost transmiterea show-ului de modă Burberry Prorsum 2016 pe Snapchat, lansarea unui canal dedicat pe Apple Music, live streaming pe platformele digitale LINE din Japonia şi Kakao din Korea.

În septembrie 2015, Burberry şi Snapchat a anunţat prima colaborare de acest gen care le-a permis consumatorilor de modă de la nivel global să vadă în previzioneze colecţia Functionreaglia cu o zi înainte că această să se lanseze pe podium. Look-uri din colecţie au fost împărtăşite live publicului, în timp ce se făceau retuşurile finale la cartierul general din Londra.

Snapchat este o platforma foarte populară care are peste o sută de milioane de utilizatori activi pe zi şi a fost numită de Techcrunch drept aplicaţia cu cea mai rapidă dezvoltare. Snpachat este o platforma foarte creativă care le permite utilizatorilor să realizeze fotografii, conţinut video, să adauge texte şi desene, pe care să le trimită ulterior, sub formă de mesaje, celorlalţi utilizatori din lista lor. Mai mult, utilizatorul poate seta şi o limita a timpului în care ceilalţi utilizatori pot avea acces la acest conţinut.


Comments

comments