“Nebunii” din publicitate, oameni creativi și agenții digitale care generează idei cărora le dăm share zi de zi, vin la iCEE.fest

By  | 

Festivalul care aduce pe scena din București maeștrii tehnologiei globale, ca în fiecare an, dedică o parte importantă creativității, persoanelor care vin cu idei și generează emoții în mediul online.

iCEE.fest 2017 aduce pe lângă aceștia și experți aflați în căutarea creativității pentru organizațiile care sunt permanent în căutare de idei noi.

Este disponibilă aici agenda ediției din acest cu toți participanții.

  • Dave Birss, Fondator și Editor @ org
  • După 19 ani petrecuți pe poziții cheie în cadrul unor agenții de creație majore, Dave scrie acum pentru OpenForIdeas și oferă sfaturi în zona de creativitate practică.
  • The creative management blues” – o prezentare care va îmbina ideile cu muzica și ”If creativity is the answer, the question is wrong” 16 iunie) sunt cele două sesiuni speciale pe care Dave le va susține pe scena Upgrade a iCEEfest..
  • Marcus Wilding, Managing Partner/ Client Leader @ Mindshare
    • Marcus va vorbi, printer altele, despre „Image_Hack„, o inițiativă derulată de Mindshare, pentru Unilever, care își propune să schimbe “dictatura Photoshop” si stereotipurile după care sunt văzute femeile în media și marketing. Iată povestea, pe scurt:

 

  • La doar 24 de ani, Steve este un “copil minune” al advertisingului din Marea Britanie, compania sa fiind una dintre cele mai bine cotate ale momentului.

Campania „Welcome to Zlatan” a fost realizată în mometul în care atacantul suedez a fost transferat la Mancherster United.

 

 

  • Campania lor, „Google: Nightwalk in Marseille” este prima care folosește Google Street View pe timpul nopții. E doar una dintre producțiile spectaculoase ale celor de la Media Monks.

 

  • Fadi Shuman, Global Chief Digital Officer @ Geometry Global, o agenție cu echipe în 56 de piețe și expertiză în eCommerce, digital și trade marketing, va fi si el present.

 

  • Bruno Ribeiro, Creative Director și Fred Bosch, Head of Digital Innovation (Madrid), ambii de la Mullen Lowe, agenție creativă celebră, care operează în mai mult de 65 de piețe.
    • Aceasta este campania ”Try My Bra” pentru sloggi, parte a Triumph Group.

  • Damola Timeyin, Strategy Director și Kate Murphy, Associate Creative Director, ambii de la BBH, una dintre cele mai importante agenții de creație la nivel mondial.

Multe alte nume sunt confirmate în zona de creație, printre care:

Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech și Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru ediția 2017.

Nu vor lipsi – Facebook și Google – iar temelor deja consacrate, precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health li s-au alăturat anul acesta Smart Homes și Fintech.

Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (București, 15 și 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.

 

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *