Nelly revine in forta cu ‘Brass Knuckles’

By  | 

Superstar-ul Nelly a lansat cel de-al cincilea album de studio al sau, „Brass Knuckles”, pe 16 septembrie 2008 la casa de discuri Derrty ENT/Universal Motown Records. Rapper-ul devenit actor si om de afaceri si incepe noul sau turneu mondial „The Story of Brass Knuckles” cu un prim concert in Los Angeles.

Originar din St. Louis, artistul care a vandut pana acum nu mai putin de 30 de milioane de discuri, a realizat acest album cu ambitie si creativitate, in acelasi stil care l-a facut celebru. Nelly nu a lasat nimic la voia intamplarii cu acest nou material, comentand: „Nimeni nu iti va da nimic, trebuie sa muncesti din greu pentru ceea ce iti doresti. Trebuie sa continui sa insisti”. La acest album i se alatura o lista impresionanta de artisti printre care Usher, Pharrell, Akon, Ciara, Chuck D, Snoop Dogg, Jermaine Dupri, Ashanti, St. Lunatics si noua stea a muzicii R&B de la casa de discuri Derrty ENT, Avery Storm.

Noul single „Body On Me” de pe album continua sa urce in topurile de single-uri si videoclipuri. Piesa este un featuring cu Akon si Ashanti si reuseste sa pastreze stilul caracteristic al artistului, predominand ritmurile antrenante si reusind astfel sa se mentina in Top 10. Vidoeclipul somptuos, care evidentiaza viata buna a celor din Las Vegas, prietenii si anturajul acestora, a reusit sa stranga peste sase miloane de vizionari pe YouTube.

Alte piese care merita amintite de pe album sunt „Long Night”, featuring Usher, „Self-Esteem”, o piesa care te invata sa fii mandru de ceea ce esti si care il are ca invitat pe Chuck D de la legendara formatie hip hop, Public Enemy. Nu trebuie uitata nici „Let It Go”, un duet cu Pharrell. Albumul include si single-ul de debut „Party People”, o colaborare cu diva muzicii pop, Fergie. Si videoclipul de la „Party People” este un adevarat hit pe YouTube cu peste 9 milioane de accesari.

Album precedent al artistului, lansat in varianta dubla, „Sweat and Suit”, s-a vandut in peste 6 milioane de exemplare si a reusit sa il transforme pe Nelly in primul artist din istorie care a intrat direct pe locul 1 si 2 cu noile sale materiale. Hit-urile care i-au adus premii Grammy, „Hot in Herre” si „Dilemma” au fost piese ce au ajuns number one una dupa alta, petrecand peste 17 saptamani in fruntea clasamentului Billboard. Nelly a jucat si in remake-ul filmului „The Longest Yard” si a fost si producatorul executiv al coloanei sonore a filmului.

Nelly este presedinte al label-ului pe care l-a fondat, Derrty Entertainment, si a lansat doua linii vestimentare de succes: Apple Bottoms si Vokal, a conceput prima bautura energizanta 100% naturala – Pimp Juice. Este co-proprietar al echipei de basket Charlotte Bobcats si a deschis recent un bar cu tematica sportiva in St. Louis.

Sustinator al cauzelor umanitare, Nelly a pus bazele a doua fundatii caritabile, 4 Sho 4 Kids, (www.4sho4kids.org) dedicata imbunatatirii calitatii vietii copiilor cu dizabilitati (cu precadere cei cu sindromul Down) si celor nascuti cu dependenta de droguri; si Jes Us 4 Jackie, (www.jesus4jackie.com), lansata pentru a-i familiariza pe cetatentii de culoare din Statele Unite in legatura cu donatiile in vederea realizarii transplanturilor de maduva osoasa si celule stem. Aceasta organizatie a reusit pana acum sa salveze numai putin de opt vieti multumita donatorilor de maduva implicati in acest program.

Nelly va fi prezent in aceasta saptamana la cele mai importante show-uri TV de peste Ocean: Tonight Show cu Jay Leno, The Ellen DeGeneres Show si Jimmy Kimmel Live. Rapper-ul porneste si intr-un turneu national de promovare a noului album, cu un prim concert in Los Angeles.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *