Inna a semnat un parteneriat de imagine cu Pepsi Romania

By  | 

Inna, desemnata cea mai buna cantareata la Premiile Muzicale Balcanice 2011 si cea mai sexy femeie din lume in topul FHM 2010, a devenit promotoarea proiectelor Pepsi in Romania pentru anul 2011.

„Atat creativitatea si talentul artistului Inna, cat si ambitia reflecta valorile Pepsi si provocarea pe care noi am lansat-o lumii intregi – Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii romanesti si care a dovedit tinerei generatii ca, daca ai talent, trebuie doar sa indraznesti sa schimbi lumea ce te inconjoara”, a declarat Calin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo Romania.

„Sunt foarte fericita ca am primit acest rol, este o adevarata provocare si astept cu drag sa vad ce imi rezerva aceasta experienta. Refresh your world este un principiu pe care ar trebui sa il urmam cu totii, atunci cand ne dorim sa schimbam in bine lucrurile din preajma noastra”, a declarat Inna.

Parteneriatul debuteaza pe 7 iulie 2011, cu o campanie promotionala pe care consumatorii o pot gasi in magazine. Pe viitor, asocierea celor doua branduri va continua prin intermediul altor proiecte adresate generatiei tinere.

  • Inna a cucerit cluburile din toata lumea, castigand simpatia fanilor din Europa pana in Orientul Mijlociu si Atlantic. Primul ei single, Hot, a cucerit cele mai inalte pozitii in topurile din intreaga lumea. Urmatoarele ei single-uri lansate – Love, Deja-Vu, Amazing, Sun is Up – au si ele devenit hituri, iar Inna a fost rasplatita cu multe premii internationale.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *