Cum am ajuns… ambasador Cannes Lions Romania

By  | 

Teo Migdalovici e un explorator. Multipremiată, ea vorbește despre terapie de brand și inteligență emoțională pe toate scenele lumii. De zece ani este ambasador al Festivalului de Publicitate Cannes Lions în România și unul dintre cei mai eficienți lobbiști ai creativității românești la scară globală.

Ce înseamnă, mai exact, să fii ambasador Cannes Lions în România?

Practic, informez industria despre cele mai noi trenduri în comunicare și conținut asociate cu Festivalul Cannes Lions. Cum fac asta? Organizez evenimente, traininguri și MBA-ul de la The Alternative School for Creative Thinking. Astfel oamenii nu doar află cum funcționează sistemul creativității la nivel global, ci aspiră, la rândul lor, să participe direct la festival, fie în juriu, fie pe podium, în rândul premianților. În plus, fac lobby pentru creativitatea din România. Dacă țara noastră are o reputație bună la Cannes, din ce în ce mai mulți creativi români vor vrea să intre în competiții și să câștige. Faptul că România se regăsește în top 15 țări participante la Cannes – și performează admirabil – e un rezultat al acesui lobby.

Ce calități ar trebui să aibă cineva să poată să facă ce faci tu?

Să vază în viitor. Să acumuleze enorm, dar să aibă generozitatea de a împărtăși. Să cultive o retină educată și o perspectivă proaspătă. Să dețină mixul necesar de reverie și pragmatism. Să investească în cauze care pot rămâne iluzii pe hârtie, dar să se bucure cu fiecare atom când viața bate filmul. Să știe ce înseamnă politică și business și culturi diferite și să navigheze cu mână sigură în ape tulburi. Să studieze cu fervoare. Să aibă o încăpățânare aproape neomenească pentru a reuși. Și în a-i ajuta pe alții să reușească, fără să trăiască drama culiselor. Să adore experiementul și bucuria pionieratului.

Care e cel mai solicitant aspect al meseriei tale și cum îi faci față?

Diplomația cu care trebuie să gestionezi toate situațiile delicate. Oamenii văd partea glamour și privilegiile de VIP pe care le ai în postura de ambasador al Lions Festivals, dar știu foarte puține despre efortul, strategia, discreția sau subtilitatea cu care trebuie să operezi în medii internaționale, pentru a bifa obiectivele interesante pentru industria de-acasă.

Ce te-a ajutat cel mai mult în ceea ce faci?

Bucuria de a studia, mai mult decât studiile oficiale, plus vocația de explorator au cântărit mult. Îmi ascult cu multă atenție ”vocea interioară”. Îmi vorbește foarte răspicat. Am făcut pionierat și cu ME.ALCHEMY și cu proiectele de lobby și cu The Alternative School, care e, de altfel, cel mai premiat MBA din Europa Centrală. În ecuația tuturor proiectelor luate de la zero, intuiția a cântărit enorm, e busola mea internă și timpul mi-a confirmat – ea nu dă greș niciodată.

Ce-ți spui dimineața când te trezești și începe o nouă zi de muncă?

Doamne-ajută. Am fix ritualurile pe care le avea bunica mea: rugăciune, cafea și ”hai la treabă, să activăm cea mai bună versiune a mea astăzi”.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *