Unde să mergi cu cortul în România

By  |

Am găsit un site interesant, al unor fete cărora le plac foarte mult călătoriile: www.travelgirls.ro .

Şi pentru că eram în căutarea unor locuri speciale, unde să mergem cu cortul, aşa de experiment, ca să mai schimbăm vechile obiceiuri, am descoperit pe acest site o recomandare foarte interesantă, cu locuri pe care vrem neapărat să le vizităm măcar o dată în viaţă. Mai ales, plaja din Gostinu, unde am vrea aşa mult să ne plimbăm cu barca.

Cele mai frumoase locuri unde să mergi cu cortul:

Lacul Mocearu

Despre lacul Mocearu din județul Buzău am mai tot povestit (vezi Ce e de văzut în județul Buzău), e unul dintre locurile mele preferate din zonă. Un lac mic, înconjurat de pădure, cu câteva poienițe foarte romantice pe margine și locuri de campat boeme până la cer și înapoi. Locul e accesibil cu mașina și foarte interesant pentru mountain-bikers. Nu recomand să mergi acolo cu cortul în weekend în luna august, e posibil ca malul lacului să fie mai aglomerat și mai gălăgios decât îți dorești.

Borșa, Maramureș

La Borșa am ajuns în urmă cu câțiva ani, într-un tur al României cu rucsacul în spate, și am stat în campingului belgianului Kris Verellen: Borșa Turism. Când am fost noi acolo, erau doar oaspeți străini, atrași probabil de felul în care gazda promovează Maramureșul în vestul Europei. Am campat în livada din grădină iar dimineața am plecat în traseul spre Vârful Pietrosu Rodnei, campingul fiind chiar la intrarea în traseu. Găsești acolo și camere în pensiune, mâncare și loc de campat cu rulota. Mi-a plăcut foarte mult grădina, curățenia și faptul că ne-am simțit în siguranță acolo.

fuseram si pe Pietrosul Rodnei. va trimitem toata racoarea pe care am gasit-o acolo, la 2303m. #TurulRomaniei3

Posted by TravelGirls.ro on Thursday, August 9, 2012

Plaja Gostinu, Giurgiu

Plaja Gostinu e un subiect delicat pentru mine pentru că deși îmi place la nebunie, pe atât de mult mă enervează felul în care autoritățile locale au permis ca locul ăsta să fie stricat de vizitatorii fără cei șapte ani de acasă. Plaja Gostinu e la Dunăre, în județul Giurgiu, și în timpul verii vin foarte mulți oameni aici să se bucure de soare, apă și umbra pădurii. Plaja e sălbatică, cu nisip fin iar priveliștea este pur și simplu superbă. Era superbă în noaptea în care am ajuns, cu cer plin de stele, iar plaja m-a dus cu gândul la Thailanda. Dimineața ne-au trezit însă campangiii gălăgioși așa că am mutat tabăra mai departe, într-un loc tare fain. Mergi la Gostinu în mai, iunie sau toamna, când sezonul grătarelor nu e de vârf și nu lăsa gunoaie în urma ta.

Citeşte materialul în întregime pe: https://www.travelgirls.ro/idei-de-vacanta/aventura/cele-mai-frumoase-campinguri-romania.html