Story Designers Collection, un altfel de festival de moda

By  | 

Timp de patru editii, 2 august, 16 august, 30 august si 13 septembrie, revista le face un cadou cititorilor sai: haine si accesorii create de Mihai Albu, Catalin Botezatu, Razvan Ciobanu si Irina Schrotter, dar care vor putea fi achizitionate la un pret mai mult decat accesibil.

Rezultatul? O tinuta completa, fiecare obiect vestimentar fiind caracteristic liniei de prêt-a-porter a creatorului sau. Atentie, insa, colectia „Story Designers Collection” este in editie limitata.

Incepand deci cu data de 2 august si pana in 13 septembrie, fiecare aparitie „Story” va fi insotita de una dintre pretioasele creatii, la preturi extrem de accesibile. Cei patru designeri consacrati si „Story” fac astfel un statement, provocand la luxul accesibil tuturor.

Trece in agenda aparitiile campaniei „Story Designers Collection”:

  • 2 august – geanta Mihai Albu, in doua variante de culoare. O poseta pe care fashionistele o pot purta in orice moment al zilei, un clutch versatil purtand amprenta designerului.
  • 16 august – Tricoul creatie Catalin Botezatu, care cu siguranta ca nu va lipsi din dulapul domnisoarelor. Un T-shirt cu un mesaj pe care numai simpaticul creator putea sa il lanseze: „If you’re Rich, I’m single”!
  • 30 august – Va fi randul lui Razvan Ciobanu sa intre in scena. Cu o esarfa unisex, accesoriu la care designerul tine foarte mult, atat de usor de purtat in orice anotimp.
  • 13 septembrie – Colantii creatie Irina Schrotter, atat de practici si totodata parte a unei tinute casual sau elegant, in functie de dorintele voastre.

Ce poate fi mai usor de purtat decat un outfit format din 4 obiecte „basics”? Un T-shirt, colanti, o esarfa si un clutch?

Proiectul lansat de revista „Story”, de incurajare a designului romanesc de calitate. O colectie Story Designers, o premiera in Romania.

Ce spun designerii?

MIHAI ALBU:
„Este o idee foarte buna, iar eu am fost foarte incantat ca mi s-a propus sa particip la acest proiect, care sper ca va prinde foarte bine. Am ales un articol care sa ma reprezinte, sa reprezinte si revista Story”

CATALIN BOTEZATU:
„Campania Story este salutara, revista a dorit sa promoveze branduri romanesti si sa arate ca sunt capabile sa satisfaca cerintele unei piete care se afla in deriva. Iar prin aceasta initiativa cred ca designerii romani pot arata ca sunt accesibili si ca pot fi vandabili la orice pret”

RAZVAN CIOBANU:
„Este primul proiect de aceasta dimensiune. Mi s-a parut foarte inspirata ideea de a aduna mai multi designer la un loc. Suntem patru si, in mod cert, a fost mult mai interesant decat in alte povesti asemanatoare. Cumparati Story cu obiectele noastre si purtati-le cu drag”

IRINA SCHROTTER:
„Este prima oara cand o revista din Romania se gandeste sa construiasca un proiect impreuna cu designerii. Este un moment delicat pe piata, in care trebuie sa fim uniti, si eu nu pot spune decat ca ma bucur foarte mult ca incepem sa formam si sa cream gustul publicului din Romania”

Despre revista STORY

Inca de la aparitia sa pe piata din Romania, revista „Story”, parte din grupul Sanoma Hearst Romania, si-a propus sa ofere cititorilor sai calitate. A povestilor, a stirilor si, acum, calitatea cadourilor pentru cititori.

Revista „Story” face parte din viata tuturor celor care isi doresc ca lucrurile sa fie spuse clar, frumos si coerent, cu atitudine si libertate, care doresc sa afle informatii direct de la vedete.

Pentru ca, asa cum stim, „Fiecare vedeta are povestea ei”!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *