Si ei au dreptul la o vedere mai buna!

By  | 

OPTIblu Romania, impreuna cu GTC Motorsport, Asociația Reality Check si alti parteneri, au participat la campania Umanitara Offroad GTC Paste 2018, oferindu-le bucurie si speranta batranilor si copiilor din satele izolate de munte și greu accesibile ale județului Buzau.

Initiativa a avut ca scop ajutarea batranilor aflati in dificultate, identificati si sprijiniti prin serviciile de asistenta sociala din judet și a scolarilor și prescolarilor care au dreptul la un viitor decent și la o dezvoltare normala. Misiunea umanitara a avut si o componenta medicala.  Doua echipe formate din personal medical calificat au efectuat teste de acuitate vizula si au ajutat batranii sa-si imbunatateasca vederea cu ajutorul ochelarilor de vedere oferiti gratuit. Campania Umanitara s-a derulat pe parcursul a doua zile, transportul fiind asigurat cu ajutorul unui convoi off-road de peste 35 de mașini 4×4, care au ajuns in 16 sate izolate din zona Nehoiu-Braești. Astfel, peste 12 tone de alimente, produse de igiena personala sau de ingrijire a casei, au fost primite cu bucurie de 170 de batrani, parinti, 110 de copii saraci din aceasta zona. Echipa de voluntari  a fost compusa din peste 95 de persoane si a fost insotita si de catre specialistii  optometristi OPTIblu.  Pe langa alimente, persoanele in varsta au beneficiat gratuit de consultatii oftalmologice și ochelari de vedere.

Am avut parte de niste momente emotionante in cadrul acestei actiuni. Batranetea in satele din Romania este urata si grea. Noi am adus doar o alinare si o bucurie in prag de sarbatori. Faptul ca le-am calcat pragul si am stat de vorba cu ei probabil ca a contat chiar mai mult decat ajutoarele primite. Sa vedem batrani care nu reusesc sa isi stapaneasca lacrimile, copii carora li se poate citi entuziasmul și nadejdea, ne-a facut sa constientizam ca am realizat ceva maret. Unii dintre ei nu se mai bucurasera niciodata de un cadou si exista batrani care au primit, pe langa alimente, un alt cadou minunat: o vedere mai buna. Le suntem recunoscatori specialistilor oftalmologi de la OPTIblu, care ne-au insotit si care le-au oferit gratuit batranilor ochelari de vedere ”, a spus Razvan Cirap, Presedinte GTC Motorsport.

Implicarea activa a OPTIblu Romania, alaturi de cea a organizatorilor, a ajutat si la constientizarea situatiei in care se afla aceste persoane cu multiple vulnerabilitati de catre autoritățile locale.

Ne dorim o societate puternica si sanatoasa, de aceea, de cate ori avem ocazia, ne implicam activ în programe de sprijinire a persoanelor  defavorizate pentru a le oferi dreptul de a avea o vedere sanatoasa. Scopul umanitarei a fost sa ajungem cu servicii medicale la familii cu multi copii si batrani care supravietuiesc in conditii greu de imaginat. Ne-am propus sa le oferim bucuria de a-si recapata darul vederii si am reusit. Nu putem sta indiferenti la saracia, nedreptatea, boala, suferinta nevinovata si disperarea in care traiesc unii oameni in Romania. Toate acestea sunt  realitati care ne misca  si care pot fi schimbate in bine numai daca intelegem sa traim in solidaritate unii cu ceilalti. Oamenii pot supravietui cu putin de pe o zi pe alta, dar nu pot trai fara speranta şi demnitate. Speranta ii tine in viata si ii ajuta sa lupte. Suntem bucurosi ca am trait aceasta experienta alaturi de partenerii nostri GTC Motorsport și Asociatia Reality Check si speram ca eforturile noastre sustinute sa fie un exemplu de urmat, sa fim cu totii mai responsabili și mai atenti la nevoile celor din jur .” declara Oana Lazar, Marketing Manager OPTIblu Romania.

OPTIblu Romania sprijina in mod constant acțiuni umanitare care ajuta la dezvoltarea noilor generatii și la usurarea suferintei pricinuite de batranete. OPTIblu este partener strategic in cadrul Fundatiei Regina Maria, platforma prin care a ajutat peste 500 de personae, fara venituri si asigurare medicala, sa beneficieze gratuit de ochelari de vedere. De asemenea, OPTIblu deruleaza constant proiecte educationale in scoli si gradinite privind importanta sanatatii oculare si se implica activ in actiuni umanitare pentru asigurarea unei vederi mai bune in scoli speciale, adaposturi de copii si camine de batrani .

Optical Network a luat fiinta in urma cu 14 ani, in prezent fiind liderul pietei de optica medicala în România. Divizia de retail opereaza lanturile de magazine OPTIblu și KLARMANN și detine 46 de magazine in Bucuresti si mari orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Dior, Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Diesel, Pierre Cardin si marcile proprii:  Ocean, Montini, Oliver, Life.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *