(P) Pop Cola – doza de rafinament

By  | 

Pop Cola este o cola botanică, cu aromă naturală de plante, extract de ghimbir și nucă de cola, fără conservanți. Produsul din categoria premium +, obținut dintr-o rețetă proprie, inspirată din frenezia anilor ’80, conține cu 30% mai puțin zahăr decât media pieței în varianta clasică și are îndulcire premium în varianta zero zahăr (stevia și sucraloză).

Merlins Beverages, producătorul binecunoscutei vitamin aqua (lider de piață în categoriile apelor cu vitamine și a apelor cu arome), intră pe segmentul băuturilor răcoritoare carbogazoase cu aceast proiect de cola premium.

Lansată la începutul acestui an, Pop Cola și-a câștigat rapid notorietatea și poziția în piață. Pop Cola se găsește pe rafturile majorității retailerilor internaționali (Kaufland, Auchan, Cora), în rețelele de gas stations MOL, OMV, Lukoil și Socar, cu o prezență tot mai notabilă și
pe rafturile operatorilor de traditional trade & HoReCa.

Așteptările de la brandul Pop Cola au fost ridicate încă de la lansare; producătorul este optimist și încrezător în capacitățile consumatorului de a recunoaște și de a se orienta tot mai mult către băuturile premium și produsele calitative în general.

Pop Cola se transformă într-un trend de amploare, devenind un indicator al deciziilor inteligente de consum. Așadar, pentru a acoperi cererea tot mai accentuată față de formatul deja existent la doza de 330ml, a fost introdusă pe piață varianta de Pop Cola la PET 0,5L și urmează lansarea formatului de 1,5L: același produs premium și același gust fin de cola botanică, în ambalaje mai generoase.

Pop Cola la PET este disponibilă în ambele sortimente: clasic și zero cu îndulcire din stevia. Noile formate se află deja pe rafturile retailerilor internaționali și sunt accesibile tuturor partenerilor interesați de inovație și plus valoare.

Pop Cola

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *