(P) Salon TV: Advertising for women

By  | 

Oamenii de publicitate cunosc această obsesie faţă de consum şi caută să cunoască îndeaproape comportamentul feminin vis-a-vis de achiziţionare. Nu este suficient ca mesajul să fie vizionat şi gândit, acesta trebuie să şi emoţioneze într-o anumită măsură, să stârnească o nevoie pentru ca toţi paşii unui mesaj influent să fie parcurşi: vizionare, exaltare,  însuşire, satisfacerea unei nevoi, împlinire. 

Advertising adresat femeilor

La începuturile publicităţii, a fost cunoscut drept componentă afectivă, care miza pe spectacol şi empatie; în prezent, advertising-ul emoţional este un termen modern, ce se vrea a fi un concept inovator, care a acaparat întreaga agendă media. Strategiile de marketing speculează fiecare oportunitate pentru a se apropia de publicul ţintă, pentru a-l cunoaşte mai bine şi pentru a afla comportamentul său, aşteptările sale şi ce anume îl influenţează în decizia de achiziţionare. Comparând targetul după gen, femeile reprezintă publicul vulnerabil, care percep emoţionalul unui mesaj la un grad ridicat, ceea ce le va determina să se comporte conform persuasiunii, anume să cumpere. 

Studiile demonstrează că: 

Unul din trei orăşeni, majoritatea femei şi îndeosebi persoane cu vârste între 20 si 44 de ani, apelează lunar la serviciile unui salon de înfrumuseţare. (potrivit unui studiu efectuat de SRA Center Marketing Research) 

O femeie petrece în medie 90 minute la o vizită în salonul de înfrumuseţare.

74% dintre femei se gândesc la cumpărături în fiecare minut.

Femeia este cea care are grijă de banii familiei. Deşi bărbatul este cunoscut drept capul familiei, peste jumătate dintre români (56%) cred că femeia strânge şi împarte banii familiei. Potrivit aceleiaşi cercetări, în România, femeia hotărăşte ce se cumpără pentru casă, dar şi unde merge familia în vacanţă. ( studiu realizat de GE Money)

La fiecare cinci cumpărători români, doar unul este bărbat, iar restul sunt femei (potrivit raportului Shooper Trends realizat de compania de studii de piaţă AC Nielsen pentru România).

Salon TV a sesizat nevoia femeii de informare atunci când este în medii de aşteptare. Drept urmare, mesajul programului Salon TV se adresează femeilor atât prin content-ul de calitate, cât şi prin informaţia publicitară oferite. 

Conceptul Indoor Digital Signage: faţă în faţă cu clientul

SALON TV este o televiziune cu circuit închis şi se difuzează în saloanele de înfrumuseţare şi SPA premium, pe monitoare LCD de diferite dimensiuni, strategic amplasate chiar în faţa clienţilor. Conceptul presupune amplasarea monitoarelor lângă oglinzile din faţa scaunelor pe care clienţii  se aşază atunci când sunt la tuns, coafat, manichiură, pedichiură, îngrijire corporală etc. Distanţa dintre client şi LCD-uri este de maximum 50-70 cm, ideală pentru vizionarea în condiţii optime. 

Impactul campaniilor de advertising în medii indoor

Proba finală a unei comunicări este de fiecare dată impactul pe care un mesaj publicitar îl are asupra publicului. Practic, o campanie este eficientă dacă reuşeşte să vândă. Creativitatea şi cunoştintele dictează, iar canalul de comunicare nişat te ajută să ajungi direct la publicul ţintă, într-un mediu în care disponibilitatea de vizionare, memorare şi incitare spre achiziţie sunt maxime. 

Conceptul „SMART ” este atribuit nu doar ca o caracteristică a alegerii acestui tip de publicitate, ci mai ales sub forma de obiective pe care fiecare campanie de publicitate va reuşi să le realizeze prin intermediul promovării în cadrul Salon TV. 

REACH THE RICH! 

Raportat la gradul de satisfacere a unor nevoi, aspiraţii, segmentul de piaţă căruia se adresează Salon TV este premium. Targetul este format dintr-o clientelă selectă, o nişă bine definită, greu de atins de alte canale de promovare. Salon TV emite în 47 de saloane de lux din Bucureşti, clientela fiind, deasemenea, de top. Astfel, companiile care se adresează clasei premium şi în special femeilor pot opta pentru pachete de promovare în cadrul reţelei indoor de advertising, ajungând repede faţă în faţă cu clienţii lor, printr-un mediu accesibil şi agreat de clientela saloanelor. 

Urmăreşte-ne pe facebook.

Contactează-ne: [email protected] 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *