(P) Putere şi puritate. Tumultum şi serenitate. Masculin şi feminin.

By  | 

Un element bogat şi simbolic, apă este sursă inspiraţiei pentru aromele iconice ale lui Issey Miyake.
Pe măsură ce le reinventează, se întoarce la principiul lui original.

În 2016, L’Eau d’Issey Pure a oferit o interpretare contemporană a L’Eau d’Issey (1992): dimensiunea feminină a apei, în formă ei cea mai limpede. Doar o picătură. Promisiunea de viaţă, de natură în făurirea ei…

Azi, L’Eau d’Issey pour Homme găseşte o nouă expresie cu L’Eau Majeure d’Issey.

Puterea apei, tumultumul valurilor

Nouă aromă îşi ia inspiraţia din apă că un simbol masculin de putere şi mişcare.

Apa, într-o notă majoră. Primordial. Esenţial. Elementar. Apă că principiu al creaţiei. Modelarea materiei prin mişcarea perpetuă. Lustruind o bucată de lemn, o piatră sau sticlă până la perfecţiune.

L’Eau Majeure d’Issey îşi trage puterea din această energie nelimitată, conţinută de un gest de o măiestrie perfectă. Şi aduce focusul pe fundamentul procesului creativ a lui Issey Miyake: design-ul în formă lui ce mai pură.

O sticlă lustruită până la perfecţiune

După revizitarea liniilor iconice L’Eau d’Issey cu L’Eau d’Issey Pure, designer-ul Todd Bracher oferă o interpretare contemporană a siluetei arhitecturală a L’Eau d’Issey pour Homme cu L’Eau Majeure d’Issey.

Sculptată de valuri tumultoase, formă sticlei este lustruită precum sticlirea marii. Translucenta accentuează liniile puternice. Nuanţă subtilă de albastru-gri din baza lăcuită a sticlei, reflectată de aromă, subliniază volumul sau neted.

Numele L’Eau d’Issey Majeure formează un bloc-logo îndrăzneţ. Această semnătură impozantă şi grafică reasigura rolul important al tipografiei în estetică lui Issey Miyake.

Capacul metalic periat reaminteşte atât de textura mişcătoare a apei, cât şi de capacul a L’Eau d’Issey Pure. Sinergia dintre masculinitate şi feminitate a fost o parte vitală a DNA-ului Apelor încă de la început: văzută în profil, sticlă L’Eau d’Issey pour Homme conţine formă sticlei L’Eau d’Issey. În aceeaşi manieră, L’Eau d’Issey Pure este îmbrăţişată de L’Eau Majeure d’Issey. Un gest inspirat, care reflectă simbolismul dual al apei.

O aromă de lemn sărat

La fel precum sticlă L’Eau d’Issey Majeure reaminteşte de sticlirea marii în valurile tumultoase, aromă este evocarea unui lemn plutind pe apă, sculptat până la perfecţiune de apă marii.

Aromă originală din 1994 a fost inspirată de căderile de apă şi cascade. Pentru a o reinventa, Aurélien Guichard şi Fabrice Pellegrin îşi iau inspiraţia din puterea oceanului şi izbitoarea planare a acordului de sare şi lemn.

Aşa cum lumina soarelui este prinsă pe creastă unui val, bergamotă luminoasă şi grepfruitul aduc strălucire îmbrăţişând notele aromate. Un vânt uscat suflă sray-de-mare pe o notă lemnoasă inovativă, saturată cu acorduri de sare şi minerale.

Conectând aromă cu L’Eau d’Issey Pure, o supradoză de Cashmeran evocă delicateţea şi senzuală plutire a unui lemn netezit de apă marii. Lemnul de ambră vibrantă măreşte urmă aromei a acestui Nou Val acvatic pentru bărbate.

O campanie focusată pe design

Afirmând primordialitatea design-ului în procesul creativ a lui Issey Miyake, campania de publicitate a L’Eau Majeure d’Issey este focusată pe un obiect puternic expresiv: sticlă.

Imaginată de artistul Yugo Nakamura, un maestru al design-ului interactiv şi colaborator apropiat al echipei lui Issey Miyake, filmul arată apă turbulentă modelată în forme misterioase. Un unghi. Un val. O litera. Un logo.

Din ciocnirea dintre apă, oţel şi sticlă se naşte sticlă netedă-pietroasa.

Conceput de apă.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *