(P) Peste 10.000 de clienti serbeaza 5 ani de Kurtmann

By  | 

Pe 16 iunie 2008 a fost prima zi in care Kurtmann.ro a fost online. Lansat sub denumirea de KRTShop.ro, a fost unul dintre primele outlet-uri online cu produse ale renumitelor marci spaniole Zara, Bershka, Stradivarius si Pull and Bear. In februarie 2011 isi schimba numele in Kurtmann.ro, incepand sa isi castige un loc fruntas in piata online romaneasca, prin diverse oferte si lichidari de stocuri extrem de atractive.

„Invitam romanii sa cumpere de la Kurtmann.ro, deoarece a fost inca de la inceput unul dintre cele mai progresiste magazine online fiind primul care a oferit retur gratuit si printre primii care am eliminat orice conditionare a returului.”, declara Samuel Kurtmann, managing partner la Kurtmann.

„Kurtmann reprezinta confirmarea convingerii noastre, ca succesul unui proiect nu este dat de profiturile imediate, ci de nivelul de satisfactie si atasament al clientilor fata de produsele si serviciile noastre.  Ultimii cinci ani au insemnat nopti albe in care preluam volumul de munca al angajatilor pe care nu-i aveam, calatorii frecvente in afara tarii pentru cautarea celor mai convenabili furnizori, cresterea si compunerea unui colectiv de 30 de tineri angajati de care suntem mandri, tragerea unor invataminte care ne-au maturizat, dar si rare insa relaxante pauze cu Seinfeld si Friends.”, spune Daniel Kurtmann.

Kurtmann in cifre:

•Peste 50000 de produse vandute

•Peste 10000 de clienti

•Peste 2000 de colete/luna

•Numar de vizite in 2012 – 2,608,544

Kurtmann isi propune in viitorul apropiat deschiderea unei sectiuni dedicate tinerilor designeri romani si oferirea spatiului de expunere pentru marci romanesti de perspectiva dar necunoscute. „Zilele acestea ne extindem si in Ungaria, prin deschiderea unui magazin online in tara vecina. Mizam pe o crestere a cifrei de afaceri de pana la 35% in primul an de la lansare. Vom continua extinderea operatiunilor transfrontaliere in Slovacia, Cehia si Polonia, speram, in decursul acestui an.”, mai declara cei doi manageri.

Kurtmann.ro vine ca un raspuns a unei realitati din piata, care indica un trend al consumatorului de a reduce bugetul destinat achizitiei de articole vestimentare. Kurtmann ofera un numar cat mai mare de produse pentru un buget tot mai restrans.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *