(P) Magazinele „Bonsai” se transforma in „Meli Melo deco”

By  | 

SC Meli Melo Fashion SRL, detinatoarea brandului Meli Melo – Paris, a preluat lantul de magazine Bonsai, detinut de S.C. ASD Groupe Deco S.R.L.

Obiectul principal de activitate il reprezinta comercializarea decoratiunilor si obiectelor pentru casa.

Unul dintre obiectivele companiei pentru brandul „Meli Melo deco” este extinderea lantului de magazine, de la 4, cate sunt in prezent, la 20, pana in 2020.

Locatiile existente, din Bucuresti (Park Lake, Cora Pantelimon, Auchan Titan) au fost deja rebranduite, urmand sa fie rebranduit si ultimul din lantul preluat, Bonsai, existent in Centru Comercial Orhideea.

Meli Melo – Paris  a deschis primul magazin destinat bijuteriilor si accesoriilor pentru femei, in anul 1998 in Bucuresti, în prezent deținând un total de 40 de magazine, dintre care 1 magazin în Chisinau și 2 magazine în Sofia.

Categoriile de produse care se găsesc în magazinele Meli Melo – Paris se adresează atât micuțelor domnișoare, dar și femeilor cu un stil vestimentar perfect conturat, independente, în căutare de accesorii, tendințe, noutăți în materie de modă.

Produsele disponibile în lanțul de magazine: cercei, coliere, brățări, eșarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genți, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de păr, dar și incălțăminte si piese vestimentare, acestea fiind disponibile si in magazinul online www.melimelo.ro

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *