(P) In Ploiesti Shopping City s-a deschis primul magazin Claire’s din Romania

By  | 


Viziunea Claire’s este aceea de a inspira fetele si femeile din intreaga lume sa evolueze oferindu-le produse si experiente care le indruma sa isi dezvolte stilul personal. 

Gama de produse este unica, iar peste 90% din articolele Claire’s sunt patentate. Claire’s® este marca globala principala, prezenta in 44 de tari prin magazine proprii sau francize. Claire’s® ofera o experienta diferita si amuzanta in magazine multumita unei expuneri tip „cautare de comori” care incurajeaza consumatorul sa viziteze frecvent magazinele pentru a explora si pentru a gasi produsele preferate. Claire’s® are recunoastere internationala in randul adolescentilor si al copiilor atat datorita sortimentatiei relevante de articole, cat si raportului excelent calitate-pret.
 
Claire’s® reprezinta „cea mai buna prietena” si este destinatia preferata de shopping pentru adolescente, fete si copii. Consumatorul tinta al marcii Claire’s® este fata cu varsta intre 3 si 18 ani, in special adolescentele intre 10 si 14 ani.
 
Conform estimarilor brandului, Claire’s detine 95% recunoastere de brand in cadrul acestui segment demografic in cele mai mari piete in care sunt prezenti.
 
Din 2 noiembrie 2013, brandul Claire’s® este prezent in 44 de tari prin intermediul a 2720 de magazine in America de Nord, Europa si China si 414 magazine francizate in numeroase alte locatii.
 
Claire’s inspira voie buna, inovatie si noutate, cladind astfel povestile personale si visurile prietenilor sai, urmand a indeplini aspiratiile comunitatilor in care sunt prezenti.
 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *