(P) Dove iti demonstreaza ca esti mult mai frumoasa decat crezi

By  | 

Pentru a sublinia diferenţa majoră care există între felul în care noi femeile ne percepem şi felul în care suntem văzute de ceilalţi, Dove a realizat un experiment, surprins într-un scurt film documentar – Dove Real Beauty Sketches, prin care ne oferă motivaţia necesară să ne descoperim propria frumuseţe. În doar 4 zile de la lansare, filmuleţul a generat peste 8,400,000 de accesări.

În filmul Dove Real Beauty Sketches este prezentat Gil Zamora, un fost grafician criminalist instruit de FBI cu o experienţă de 28 de ani, timp în care a realizat peste 3,000 de schiţe.

Acesta desenează portretele a şapte femei doar pe baza descrierilor pe care acestea şi le fac, fiind separaţi de o cortină. Artistul face o nouă serie de potrete aceloraşi femei, de data aceasta bazându-se pe descrierile făcute de persoane necunoscute, cu care femeile şi-au petrecut puţin timp înainte de experiment. Majoritatea schiţelor realizate în urma descrierilor făcute de străini ilustrează femeile mult mai aproape de realitate: sunt mai frumoase şi mai fericite. 

 

Experimentul demonstrează faptul că atunci când vine vorba de propria persoană, presiunea de a fi frumoasă vine cel mai mult din interior.

”Când am fost rugat să fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat că cele două portrete robot pot fi atât de diferite”, a declarat Gil Zamora, grafician criminalist. ”Ceea ce m-a impresionat cu adevărat au fost reacţiile femeilor când au vazut cele două portrete unul lângă altul. Cred că majoritatea dintre ele au conştientizat că aveau o percepţie distorsionată despre sine care le-a influenţat semnificativ viaţa.” 

O schiţă valoarează o mie de cuvinte

Filmul surprinde reacţiile femeilor legate de percepţia propriei persoane şi cum aceasta le influenţează aspecte importante din viaţa lor. Filmul inspiră femeile şi privitorii deopotrivă să-şi descopere propria frumuseţe.

”Acest experiment social este o modalitate prin care Dove îşi susţine angajamentul de a încuraja femeile să aibă încredere în sine. Sperăm că filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira să-şi schimbe viziunea despre propria frumuseţe şi să înţeleagă cum sunt percepute de ceilalţi”, a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

”Eşti mult mai frumoasă decât crezi”

Acesta este mesajul principal pe care Dove doreşte să-l transmită femeilor. Mai mult, Dove urmăreşte să schimbe percepţia femeilor despre frumuseţe şi, implicit, statistica conform căreia doar 3% dintre românce se consideră frumoase*. Dove crede că atunci când arăţi şi te simţi bine, eşti mai fericită.

Te invităm să vizionezi filmul Dove Real Beauty Sketches şi să te bucuri de propria frumuseţe.

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, Septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani, dintre care 300 de femei din România.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *