(P) Ce tipuri de evenimente corporate poți organiza la Palatul Noblesse?

By  | 

Palatul Noblesse este una dintre cele mai frumoase și mai căutate locații din București când vine vorba despre organizarea unor evenimente corporate. Clădirea cu valoare istorică, ridicată la finalul secolului al XIX-lea, a fost restaurată într-un stil modern, pentru a oferi publicului larg posibilitatea de a beneficia de spații excelente pentru conferințe, dar și pentru întâlniri de afaceri importante. Care sunt tipurile de evenimente care pot fi organizate aici? Răspunsul se regăsește în rândurile de mai jos!

Conferințe

Pentru început, companiile care doresc să anunțe în mod public schimbările pe care le fac în interiorul organizației sau o gama nouă de produse pe care le lansează au la dispoziție posibilitatea de rezervă Palatul Noblesse pentru a face acest lucru. Cu o capacitate de 100 de locuri pe scaun, respectiv 300 de persoane pentru evenimentele de tip cocktail, această clădire este o alegere excelență!

Petreceri corporate

Corporațiile care doresc să își recompenseze angajații pentru muncă depusă și pentru rezultatele obținute pot rezerva minunatul palat Noblesse pentru a organiza aici cele mai interesante petreceri de tip cocktail. Având în vedere că locația este una centrală, în apropiere de Piață Universității, invitaților le va fi ușor să ajungă aici, indiferent de mijloacele de transport pe care le aleg.

Ședințe foto de promovare

O altă idee minunată care poată fi pusă în practică în inima Capitalei este referitoare la ședințele foto de promovare. Antreprenorii care caută să își lanseze noi produse ori servicii și au nevoie de un loc în care atmosfera să îmbine trecutul cu prezentul, istoria cu modernul și natură cu cadrele de interior, pot lua în considerare deosebitul palat Noblesse! În acest fel, ei vor obține fotografii deosebite, dar și clipuri de prezentare extrem de atrăgătoare care, fără îndoială, vor reuși să stârnească imaginația și curiozitatea publicului larg.

Aniversări corporate

Aniversările corporate merită să fie organizate într-un cadru deosebit, acolo unde angajații să se simtă apreciați și să aibă parte de o atmosfera minunată. De exemplu, împlinirea unui anumit număr de ani de când există o companie este un moment ideal în care reprezentanții acesteia pot organiza un eveniment pentru toți angajații! Palatul poate fi decorat în culorile reprezentative ale firmelor care își sărbătoresc aici aniversarea, astfel încât totul să fie perfect!

Workshop-uri și traininguri

Nu în ultimul rând, pe lista de evenimente corporate pe care antreprenorii trebuie să le ia în considerare se numără și workshop-urile și trainingurile. Este dovedit faptul că oamenii tind să asimileze informații noi mult mai ușor atunci când sunt în afară spațiului de muncă obișnuit, pentru că astfel se simt mai degajați și au mai mult curaj în ceea ce privește adresarea întrebărilor pentru care au nevoie de răspunsuri.

Lista tipurilor de evenimente care pot fi organizate la Palatul Noblesse este una destul de lungă, însă cele menționate anterior se numără printre principalele tipuri de activități pentru care această destinație este căutată în prezent. Cu un aer boem, dar fresh și modern în același timp, clădirea își deschide larg porțile pentru antreprenori din toate domeniile!

Foto: Pixabay.com

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *