Moda străzii și sporturile urbane ajung la IKEA cu noua colecție limitată SPÄNST, odată cu primul skateboard IKEA

By  | 

IKEA este despre explorarea vieții de zi cu zi; acasă sau în afara ei. Dacă ai un stil de viață activ și vrei să îți adaptezi casa pentru el, sau pur și simplu îți place un anumit accesoriu precum, să spunem, încălțămintea sport, noua colecție IKEA vine cu soluții. Odată cu lansarea colecției limitate SPÄNST, IKEA ajunge în stradă și în lumea sporturilor, explorează subculturi, precum cea sneakerhead, a skaterilor, sau a locuitorilor activi ai marilor orașe. IKEA dă aripi aspirațiilor voastre. Sau, în acest caz, roți.

 Creată în colaborare cu designerul Chris Stamp, creator de modă și director de creație al atelierului Stampd din LA, SPÄNST îți arată ce înseamnă să îți organizezi și să îți expui obiectele cele mai de preț. Așa că, fie că este pentru un skateboard, jacheta care ar putea fi considerată o operă de artă sau încălțările care arată mai bine după fiecare purtare, colecția este un mod prin care să îți dezvălui stilul de viață, să îl expui cu același spirit artistic și mândrie între patru pereți, așa cum faci și în exteriorul lor.

„Ideea din spatele colecției pentru IKEA a fost să ne reimaginăm felul în care un consumator mai tânăr, cu o conștiință estetică, își organizează garderoba și accesoriile acasă,” spune Chris despre colecție. „Îmi doresc să fie mândri de modul în care își expun hainele și încălțămintea, astfel încât să aprecieze piesele la fel de mult și atunci când nu sunt purtate. IKEA mi-a oferit ocazia de a aduce o nouă perspectivă în piața globală de design interior.”

Colecția SPÄNST, care aduce viziunea lui Chris la IKEA, transferă textura materialelor sportive în medii diferite, între piese vestimentare basic și mobilier. Colecția include obiecte de depozitare statement, inspirate de betonul orașelor, natură și forme organice, precum o cutie de pantofi transparentă (99 lei), un suport de haine (599 lei) și un dulap din mesh (799 lei). Mai mult, SPÄNST aduce și câteva produse noi, poate neașteptate – tricouri, șepci și hanorace (de la 19,9 lei, la 79,9 lei), primul skateboard IKEA (299 lei) și un coș de baschet (149 lei). Aceste produse exclusive vin în stocuri foarte limitate, de câteva produse, așa că dacă vă doriți să fiți skateri în stilul IKEA, trebuie să vă grăbiți!

Câteva produse din colecție au fost create de designerul Maja Ganszyniec, un colaborator frecvent al IKEA. Maja, absolventă a London Royal College, are un studio de design în Varșovia și a păstrat o relație strânsă cu IKEA din 2014. „S-a dovedit că eu și Chris aveam idei foarte similare legate de colecție și estetica ei. Ne-am dorit să încurajăm un stil de viață urban și să susținem oamenii activi. Acesta a fost începutul. Astăzi, poți veni acasă de la skating, parkour sau alte sporturi, precum Yoga. Și ai nevoie de un loc în care să depozitezi hainele de sport, chiar dacă locuiești într-un apartament mic, pe care îl împarți cu alte persoane,” spune designerul Maja Ganszyniec.

Colecția include și baghete luminoase LED care se încarcă prin cablul USB (49,9 lei și 99,9 lei) și o masă înaltă perfectă pentru DJ-ing (1.199 lei).

SPÄNST, care se traduce prin „elastic” în suedeză, este o colecție limitată care explorează cum poți mobila cuiburile active și urbane de astăzi și va fi disponibilă începând cu 27 aprilie în magazinul IKEA din București.

Despre IKEA

 IKEA Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Suntem o companie bazată pe valori, cu oameni pasionați de viața acasă. Viziunea noastră este să creăm o viață de zi cu zi mai bună acasă pentru cei mai mulți oameni. Magazinele IKEA oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. IKEA Group deține și operează 355 de magazine în 29 de țări (la 31 august 2017).

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group. În anul financiar 2017 (1 septembrie 2016 – 31 august 2017), magazinul IKEA din România a fost vizitat de 3,3 milioane de oameni și 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro

Citește și: FII TU! (B. WHO YOU ARE!) Colecția limitată OMEDELBAR a ajuns la IKEA România

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *