(P) Înghețata Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea

By  | 

Începând cu această lună, Häagen-Dazs, brandul de îngheţată premium, își schimbă identitatea vizuală, punând accent pe extraordinarul pe care fiecare dintre noi îl poate găsi în viața de zi cu zi.

Sub conceptul „Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită publicul să descopere noile ambalaje, realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea. Aceștia au creat 46 de „art patterns” ce pot fi regăsite pe noile ambalaje și care sunt reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată Häagen-Dazs.

Cunoscut de peste 50 de ani pentru înghețata de lux, brandul american Häagen-Dazs, fondat în 1961, transformă ingrediente simple și de calitate într-o experiență extraordinară. Și astăzi, rețetele companiei încep cu frișcă, lapte proaspăt degresat, gălbenuș de ou și zahăr, la care se adaugă vanilie, ciocolată, fructe, sosuri, biscuiți sau bucăți crocante de alune sau nuci. Însă Häagen-Dazs nu este doar o experiență memorabilă care implică toate simțurile, ci este un stil de viață ce pune accent pe extraordinarul din lucrurile mici, valori pe care brandul le duce mai departe prin noua sa identitate vizuală. 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *