Gardienii Galaxiei, in curand pe marile ecrane

By  |

După ce au adus francizele de succes „Iron Man”, „Thor”, „Captain America” şi „The Avengers”, Studiourile Marvel îşi extind universul cinematografic în cosmos şi îşi încântă fanii cu o nouă echipă fantastică, în filmul „Gardienii Galaxiei”.

Filmul de acţiune urmăreşte aventurile a cinci personaje total incompatibile. Obraznicul aventurier Peter Quill devine obiectul unei neobosite vânători de recompense, după ce fură o sferă misterioasă râvnită de puternicul răufăcător Ronan, ale cărui ambiţii ameninţă întregul univers.

Pentru a fugi de neclintitul Ronan, Quill este forţat să facă un armistiţiu incomod cu Rocket, un raton purtător de arme; Groot – o fiinţă umanoidă în formă de copac; enigmatica şi mortala Gamora şi răzbunătorul Drax the Destroyer.

Însă când Quill descoperă adevărata putere a sferei şi pericolul pe care îl poate aduce în cosmos, el trebuie să se străduiască să-i strângă pe rivalii săi pentru o ultimă şi disperată acţiune, soarta galaxiei fiind într-un echilibru precar.

Echipa de eroi „Gardienii Galaxiei” a fost creată în 1969 de Arnold Drake şi Gene Colan, conceptul lor stând la baza filmului. Acesta extinde Universul Cinematografic al Marvel în cosmos şi devine mijlocul perfect de explorare a unei alte laturi a acestuia, într-un film epic de acţiune, păstrând anvergura, acţiunea şi umorul, precum şi sentimentul unei mize importante aflate în centru.

Producătorul Kevin Feige spune că acesta este „cel mai riscant film pe care l-am făcut, de la „Iron Man” încoace, devenind, în multe privinţe, şi cel mai palpitant. Înseamnă că-i putem suprinde pe oameni şi le putem depăşi aşteptările.”

Unul dintre lucrurile cele mai captivante la Gardieni, adaugă producătorul executiv Jeremy Latcham, este că personajele principale nu sunt eroi, ci un grup de proscrişi şi inadaptaţi, care se întâlnesc în închisoare.”

Din distribuţia filmului fac parte Chris Pratt, Vin Diesel, Dave Bautista, Zoe Saldana, Bradley Cooper şi Lee Pace.

„Gardienii Galaxiei” este distribuit de Forum Film România şi va fi proiectat în format 2D, 3D şi IMAX 3D.

Urmăreşte mai jos trailerul pentru film.

Comments