Electronic review: 7 nume pe care să le ţii minte vara asta!

La ce bun să pleci în vacanţă afară, dacă la întoarcerea în ţară nu ai de share-uit şi nişte muzică bună?
Oana Tache a fost trimisul special Cosmopolitan la Sonar și s-a întors cu o serie de recomandări muzicale care, aşa cum spune ea “nu ar trebui să lipsească din playlist-ul” niciunei @cosmogirl.

“Sonar a fost ca o gură de aer proaspăt în playlist-ul meu. Cele 3 zile la Sonar by Day şi 2 nopţi la Sonar by Night m-au făcut să mă reconectez la o lume de care îmi era dor. O lume pe care unii o consideră doar muzică electronică, iar alţii o ridică la rang de artă. Pentru mine a fost o experienţă mai mult decât inspiring din punct de vedere muzical, vizual şi senzorial. Pentru că o să razi, dar da, un show electronic bun se is simte.
Aşa că m-am întors cu o lista mişto de 7 artişti must-hear vara asta şi cu câteva hint-uri cool care să te facă să dai un PLAY. Nu sunt neapărat nume noi, ci mai degrabă o recomandare sinceră.

ARCA – a fost revelaţia festivalului, iar pentru spanioli este fără îndoială unul dintre act-urile preferate. Alejandro Ghersi (pe numele real), producătorul, compozitorul şi DJ-ul în vârstă de doar 28 de ani s-a mutat din Venezuela în Londra, a lansat 3 albume de studio is a lucrat cu Bjork, Kanye West is FKA twigs. N-o să te bat la cap că să vezi cât e de tare – te las pe tine să îmi spui dacă merită încoronat The NEW HIT Boy.

MASTERS @ WORK – la Sonar au mixat vineri 6 ore încontinuu la Sonar Car şi recunosc, pe mine m-au făcut să dansez. Little Louie Vega is Kenny Dope Gonzalez – duo-ul înfiinţat în ’90 are o întreagă istorie pe scenă internaţional de DJ-ing şi remixing iar dpe lista lor de colaborări se regăsesc şi Michael Jackson, Janet Jackson, Madonna, Donna Summer, Gus Gus, Jody Watley, Jamiroquai, Earth, Wind & Fire is Stephanie Mills.

MODERAT – Modeselektor şi Apparat nu sunt nişte new entries pentru target-ul muzical de gen în România. După ce au fost main act sâmbătă noapte, la Sonar by Day, nemţii care au fost numiţi în 2009 „The #1 Live Act of the Year” în Resident Advsor – vin la Electric Castle anul asta.

NICOLAS JAAR – new yorkez-ul care a ajuns pe radio în România cu “Mi Mujer”, a revenit la Sonar anul asta. Spun a revenit pentru că în 2012 a impresionat atât de tare încât şi-a trecut în portofoliu titlul de “Best Set” și ne-a vizitat şi pe noi cam în aceeaşi perioada la Arenele Române şi The Mission 1st of May.

SETH TROXLER & TIGA – le-au luat locul băieţilor de la Masters @ Work sâmbătă şi au mizat tot aşa 6 ore la Sonar Car. Au început jos şi nu s-au oprit până când nu s-a făcut ora de after. O experienţă uplifting!

NICK HOOK – Cu peste 130 de remixuri recunoscute oficial la activ, pe Nick e bine să îl chemi să îţi deschidă petrecerea la orice ora din zi şi din noapte.

JUSTICE – francezii Gaspard Augé and Xavier de Rosnay acum câţiva ani erau act de warm-up, deşi fuseseră deja nominalizaţi la Grammy după debut. La Sonar CLUB au umplut sala şi au făcut 5000 de oameni să se calce în picioare la propriu pentru beat-urile lor care combină techno cu influenţele indie is synth-uri strong rock. Duo-ul a lansat al treilea album “Woman” anul trecut şi după cum s-au prezentat la Sonar – ar trebui să fie un must pe lista oricărui organizator de festivaluri sau evenimente de la noi! “