Design interior pentru birouri și sedii de firma: la ce să fii atentă?

By  | 

Cei care dețin companii pentru care vor să găsească cel mai bun design interior interior pentru birouri și sedii de firma trebuie neapărat să apeleze la o echipa de specialiști, care să îi ajute să obțină rezultarele dorite. Experții în domeniu au capacitatea de a vizualiza și de a găși cele mai bune soluții pentru eficientizarea și amenajarea fiecărui spațiu, indiferent de dimensiunea și poziționarea acestuia.

Amplasarea birourilor

Amplasarea birourilor este unul dintre cele mai importante lucruri care sunt luate în considerare când vine vorba despre designul de interior pentru corporații. Această trebuie gândită în funcție de numărul de angajați, de toate departamentele existente, dar și de numărul de manageri.

Recomandat este că birourile să fie poziționate astfel încât să ofere indivizilor cel puțîn un gram de intimitate, pentru că aceștia să își poată desfășura activitățile de zi cu zi în cele mai bune condiții, fără a se simți supravegheați.

Măsurători

Pentru obținerea rezultatelor dorite, măsurătorile sunt esențiale. Spațiile trebuie gândite în funcție de dimensiunea pe care au, astfel încât piesele de mobilier să poată montate și aranjate cât mai eficient. Mai mult, culoarele de trecere trebuie să fie suficient de largi, încât să permită trecerea simultană a cel puțîn 2 persoane pe aici.

Geamuri

Având în vedere că tinerii care lucrează în corporații stau întreagă zi cu ochii în calculator, ei trebuie să beneficieze și de lumina naturală. De aceea, recomandat este că geamurile să fie cât mai mari și să permită razelor soarelui să între în birouri.

Design interior pentru birouri și sedii de firma în funcție de gama cromatică

Gama cromatică joacă și ea un rol esențial în obținerea celui mai bun design interior pentru birouri și sedii de firme. De preferat este că nuanțele austere să fie evitate pe cât de mult posibil. Nuanțele vesele, calde sunt excelente pentru astfel de spații, întrucât induc angajaților o stare de bine, dar și confortul psihic de care au nevoie pentru a munci cu drag.

Specialiștii în domeniul designului de la Studio Insign știu întotdeauna care sunt cele mai potrivite alegeri pentru fiecare business în parte, în funcție de nișă acestora, dar și în funcție de preferințele clienților.

Spații comune

În ceea ce privește spațiile comune, așa cum sunt bucătăriile și sălile de conferință, ele trebuie să fie dotate cu toate obiectele ncesare.

De exemplu, din sălile de ședințe nu trebuie să lipsească scaunele confortabile, mesele rotunde și nici tablele magnetice, pe care să fie notate informațiile esențiale. Cât despre bucătării, ele trebuie să fie echipate cu electrocasnicele de care indivizii au nevoie pentru a-și încălzi mâncarea la prânz, dar și pentru a-și spală vasele. Este vorba despre lucruri la care tinerii țîn foarte mult în prezent, pentru că merită condiții excelente de muncă!

Amenajarea birourilor este una dintre cele mai importante etape de care oamenii de afaceri trebuie să țină cont atunci când se află la început de drum. Ei trebuie să își aloce suficient timp și suficiente resurse, astfel încât compania lor să arate excelent!

 

 

 

Sursă: Digital Metrics
Sursă foto: pixabay

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *