Cum te racoresti pentru somn linistit vara

By  | 

1. Aşternuturi din bumbac. Dacă până acum îţi alegeai lenjeria de pat în funcţie de design , acum trebuie să o alegi exclusiv în funcţie de materialul din care este făcut! Acest material permite circulaţia aerului în timpul nopţii şi nu te mai trezeşti transpirată din oră în oră.

2. Dormi cât mai aproape de sol. Dacă poţi, mută-ţi culcuşul de vară pe o saltea, direct pe parchet, unde aerul este mai rece decât în pat. Regula este următoarea: aerul rece este mai greu şi rămâne jos iar cel cald este mai uşor şi urcă sus!

3. Înlocuieşte patul cu un hamac. Este o mişcare destul de curajoasă, poate mai puţin comodă decât salteaua, însă aşa eşti înconjurată de aer din toate direcţiile şi atunci când te mai trezeşti din somn te mai legeni puţin.

4. Duş rece înainte de somn. Setează cât de rece poţi suporta apa la duş şi răcoreşte-te înainte să te bagi în pat. O să te simţi curată şi răcorită şi o sa adormi liniştită.

5. Eşti single? Perfect, deoarece este indicat să dormi singură vara, în timpul căldurilor, pentru a reduce temperatura corporală. Întinde-te pe toată salteaua, cu mâinile şi picioarele întinse, pentru a te răcori.

6. Bea un pahar de apă înainte să te bagi în pat. Evită desidratarea excesivă din timpul nopţii dar ai grijă să nu bei mai multă apă. Somn liniştit nu este acela când te trezeşti regulat în timpul nopţii să mergi la baie. 

7. Găteşte mai puţin. Toată ziua eşti plecată pe cine-ştie-unde (job, shopping, terasă), iar seara găteşti pentru a doua zi. Oricât ai lăsa geamul deschis şi hota pornită, tot se va încălzi atmosfera în casă mai tare. Spune DA salatelor, pe toată perioada verii!

8. Răcoare instant, pentru un somn mai liniştit. Dacă simţi nevoia să te răcoreşti imediat, pune o compresă cu gheaţă în locurile în care simţi pulsul: încheietura mâinii, pe gât, glezne, coapsa interioară.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *