Cum să ai parte acasă de beneficiile și relaxarea supremă de la SPA

By  | 

Poți avea parte de relaxare totală chiar acasă la tine, cu muzica ta preferată și fără să-ți faci programare cu câteva săptămâni înainte.

După o zi încărcată, oricare dintre noi își dorește să fie răsfățată cu un masaj sau cu arome orientale, însă timpul nu ne permite mereu să mergem la un salon de relaxare. Poți, în schimb, să te destinzi total chiar acasă la tine, ținând cont de sfaturile și recomandările noastre. Uite câteva idei:

Răsfăț total sub duș

Faci un duș oricum în fiecare seara, așa că nu strica să ai parte de și mai mult răsfăț în acele 10 minute pe care le dedici acestei activități, nu-i așa? Un masaj, care să te ajute să elimini toată încordarea din mușchi este exact ce ai nevoie la finalul zilei, iar cu una dintre aceste cabine de dus cu hidromasaj poți să te bucuri cu adevărat de câteva clipe de răsfăț. Mai mult decât atât, printre ele vei găsi și unele cabine dotate cu un sistem pentru masaj la picioare, exact ce ai nevoie la finalul unei zile stresante.

Mai mult decât atât, cabina de duș este și o soluție utilă în amenajarea unei băi mici, și e dovada clară că nu trebuie neapărat să faci baie într-o cadă plină cu apă fierbinte și spumă pentru a te relaxa.

Arome care să îți încânte simțurile

Aromoterapia este de mare ajutor când ne confruntăm cu perioade stresante și aglomerate. Este, totodată, și printre cele mai simple metode de relaxare. Poți folosi un aparat special pentru aromoterapie – un difuzor – sau poți apela la metode mai ieftine, precum candelele de aromoterapie.

Caută uleiuri esențiale naturale 100%, pentru ca doar acestea conțin substanțele benefice din plante. Poți alege uleiuri cu beneficii în tratarea anumitor dureri – migrenele, de pildă – sau poți alege un ulei doar pentru relaxare și pentru odihnă, așa cum este cel de lavandă sau cel de portocal, de exemplu.

Yoga și muzică relaxantă

Exercițiile de yoga sunt ideale pentru a te destinde și revigora după o zi încărcată. Pune și puțină muzică relaxantă, pentru a avea parte de condițiile perfecte pentru meditație și pentru a-ți elibera mintea de zecile de treburi pe care le-ai avut la birou. Dacă nu ai mai făcut yoga până acum, poți încerca câteva poziții (posturi) simple: Sukhasana, poziția pisicii, poziția copacului, poziția copilului.

Yoga este și un mod bun de a-ți pune corpul în mișcare și de a te menține în formă, știut fiind faptul că mișcarea reduce stresul și ține departe depresia. Fă yoga pe fundal muzical, cu o muzică relaxantă, cu acorduri de sitar, sau de hang.

După cum vezi, nu e nevoie să îți faci programare la masaj sau la saloane de relaxare pentru a avea parte de răsfăț. Te poți destinde total, așa cum ai face-o la salon, sau chiar mai bine, fără programări, chiar la tine acasă.

 

Sursa foto: VGstockstudio/Shutterstock

(P) Articol realizat împreună cu Arabesque

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *