Cum alegi organizatorul de evenimente potrivit?

By  | 

Decizia nu este atât de simplă pe cât te aştepţi. În lipsa unor recomandări, căutarea event planner-ului potrivit poate fi o misiune imposibilă. Iată câteva sfaturi care te-ar putea ajuta să iei cea mai bună decizie pentru ca evenimentul tău să fie unul aşa cu ţi-ai dorit. 

Pasul 1 – Nu te uita la toate pozele de pe site-urile de prezentare.

Foarte multe site-uri de prezentare ale firmelor de event planning folosesc poze spectaculoase făcute de profesionişti la alte evenimente decât cele organizate de ei. Profesionalismul unui event planner nu stă neapărat în modul în care îşi promovează site-ul. 

Pasul 2- Caută şi alte referinţe pe net despre persoana sau firma de organizare a evenimentelor.

Multe femei care au apelat la servicii de event planning nu ezită să dea referinţe despre acestea, atunci când sunt solicitate. Mergeţi pe forumuri şi grupuri de discuţii. 

Pasul 3 – Aveţi nevoie de o ofertă persoanalizată.

Nu toate evenimente sunt la fel, iar clişeele sunt greu de evitat. Caută un event planner care îţi oferă detalii transparente despre furnizori: cu cine lucrează, o listă de preţuri pentru serviciile acestora şi cât mai multe cataloage de prezentare din care să alegeţi variantele potrivite pentru locaţie şi decor. 

Pasul 4 – Trebuie să ştii ce vrei, înainte de a contracta un event planener.

Oricât de intuitiv ar fi un profesionist, nu poate ghici detaliile pe care ţi le doreşti.  Vino cu cât mai multe detalii puse pe hârtie: numărul de invitaţi, culorile pentru decor, preferinţe de sală, decor sau alte servicii personalizate pe care ţi le doreşti. 

Pasul 5 – Bugetul îţi aparţine în întregime.

Înainte de a cere o ofertă trebuie să ştii care este minimul şi maximul bugetului tău. Trebuie să oferi aceste informaţii consilierului tău în evenimente. 

„Relaţia cu un event planner trebuie să fie una bazată pe comunicare şi încredere. Dacă nu îţi răspunde la telefon sau uită să trimită mailuri la timp, evită colaborarea. În organizarea de evenimente, punctualitatea şi organizarea sunt esenţiale, iar un profesionist în domeniu ar trebui să ştie lucrul acesta” spune Bianca Preda, trainer în cadrul cursului de Organizarea şi Planificarea Evenimentelor susţinut de agenţia Creative Business Management. 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *