Cum ajungi un hairstylist de succes, la Cosmo Self-Made

By  | 

Ieri am continuat experienţele inedite cu care deja v-am obişnuit – marca Cosmo Self-Made, de la Bucureşti Mall – cu un subiect pe cât de complex, pe atât de interesant: ce calităţi sunt necesare ca să devii dintr-un “coafez” oarecare, un stilist adevărat. Patru dintre cei mai cunoscuţi profesioniști în hairstyling, care lucrează de ani de zile cu branduri și vedete foarte cunoscute, ne-au dezvăluit secretele lor şi ne-au îndrumat către cele mai eficiente metode de dezvoltare.

Fiecare dintre invitaţi, sub îndrumarea lui Sore (moderatoarea celei de-a patra ediţii Cosmo Self Made), ne-au amintit că există două mari „unelte” cu care putem coafa succesul şi pe care nu avem cum să le evităm: munca – foarte multă muncă, constant, ca principală prioritate şi educaţia, o bună educaţie. Un hairstylist are nevoie de studii, workshop-uri, experienţă internaţională, libertatea pe care ţi-o oferă în general numai informaţia.

Iar, poveştile lor de început (încă de când erau mici) ne-au demonstrat, indirect, că mai este nevoie de ceva fără de care nu am putea nici munci, nici învăţa foarte mult: pasiunea, bucuria de a găsi în ceea ce faci sensul tău de a fi.

Alături de cititorii Cosmo au venit, de data aceasta: George Soare (hairstylist la Salon Tribute By George Soare, https://www.facebook.com/byGeorgeSoare, https://www.instagram.com/georgesoare_), Bogdan Mirică (hairstylist fondator al Bogdan Mirică Academy, Salon Londra 17, https://www.facebook.com/bogdan.mirica.39, https://www.instagram.com/miricabogdan), Kore Kinga (hairstylist la Salon Tribute by George Soare, https://www.facebook.com/kore.kinga,  https://www.instagram.com/korekingaşi

Vlad N. Chirilă (Fondator theBeautyAdviser, https://www.facebook.com/Vlad.N.CHIRILA/vlad.n.chirila) care ne-a vorbit şi despre cât de importantă este Social Media în promovarea unui brand de hairstyling.

Despre cum îţi găseşti un loc al tău în lumea vastă a haistyliştilor, poţi afla, dacă nu ai fost prezentă la eveniment, de pe paginile Instagram sau Facebook Cosmopolitan România.

Ne bucurăm că am întâlnit câteva dintre cititoarele COSMO şi suntem mândri că astfel de femei frumoase şi inteligente citesc revista Cosmopolitan. Pe cele care încă nu aţi participat, vă aşteptăm la următoarea ediţie.

Mulţumim Bucureşti Mall, Keune RomaniaAqua Carpatica, Trattoria Verdi, Rose Mary, Moritz Eis.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *