Cronica de cultura

Spectacole, vernisaje, un hub de cultură vizuală, un festival de film şi un atelier de gătit neconvenţional. Iată cronica de cultura în diverse forme aprobată de COSMO!

Spectacolul "Orchestra Titanic".

Spectacolul „Orchestra Titanic”.

Din 28 noiembrie, de la ora 19:00 debutează la Teatrul În Culise din Bucureşti spectacolul „Orchestra Titanic“! Această comedie despre speranţă îmbină teatrul tradiţional cu tehnologia, rezultatul fiind un show vizual inedit, cu proiecţii de video mapping realizate de Daniel Ionescu. În plus, textul scris de Hristo Boytchev – unul dintre cei mai apreciaţi dramaturgi contemporani, dar şi regia şi scenariul care îi aparţin actorului Florin Frăţilă completează stilul aparte al producţiei. De văzut!

Pe 3 decembrie, de la ora 18:30, la Biblioteca Naţională a României, artistul plastic Georgeta Constantinescu şi hair designer-ul Cristina Grama ne aşteaptă la vernisajul expoziţiei „Armonia artelor“! Expoziţia include un spectacol complex, în care pictura, hair designul, coregrafia, muzica, make-up-ul şi designul vestimentar sunt integrate într-un moment artistic emoţionant – 17 modele vor deveni „tablouri vii“ şi vor crea privitorilor senzaţia ca s-au născut din picturile Georgetei Constantinescu. Expoziţia „Armonia artelor“ este deschisă publicului între până pe 15 decembrie, de luni până vineri, între orele 08:00 – 18:00. De mers!

Casa di Peroni

Casa di Peroni

Vizitează până pe 17 decembrie Casa di Peroni, din Calea Victoriei nr. 46, care este un spaţiu dedicat iniţiativelor artistice inspirate de stilul italian şi de arta ospitalităţii. Casa di Peroni va găzdui expoziţii, proiecţii de film şi workshopuri, toate activităţile urmărind trei teme fundamentale care definesc stilul italian: designul, cinematografia şi cucina. Evenimentele din Casa di Peroni vor fi găzduite de un curator pentru fiecare domeniu în parte.

Cronica de cultura

A 19-a ediţie a Festivalului Internaţional de Film Studenţesc CineMAiubit se desfăşoară între 2 şi 5 decembrie 2013 la UNATC Bucureşti – str. Matei Voievod 75-77. CineMAiubit este cel mai important festival internaţional de film studenţesc din România! Cele trei secţiuni principale ale festivalului sunt ficţiune, documenar şi animaţie/experiment.

Intrarea la toate proiecţiile festivalului este liberă.

Atelier raw vegan

Atelier raw vegan

Salată de boeuf, humus fără năut, icre, chifteluţe, sărmăluţe şi cozonac – toate în stil raw vegan? Interesant! Anca Alungulesei, expert în nutriţie, te poate învăţa în cadrul workshop-ului ei interactiv denumit „Bunătăţi de Crăciun în stil raw vegan“ cum să găteşti gustos, dar fără ingrediente de origine animală şi fără mii de calorii acumulate la o singură masă de sărbători. Atelierul are loc pe 9 decembrie, de la ora 18:00.