Covorul rosu se muta in online – RedCarpet.app

By  | 

Industria modei, la nivel mondial, este evaluata la peste 1 trilion USD conform ultimelor estimari. Mare parte din aceasta suma vine din partea  consumatorului de rand, insa momentul in care folosim cuvantul “fashion” ne duce cu gandul la modele de top sau vedete internationale.

RedCarpet.app este o retea de socializare care isi propune sa aduca acest termen mai aproape de consumatorul real al industriei, oferindu-i acelasi sentiment pe care il are o vedeta atunci cand paseste pe covorul rosu.

Lansata in toamna anului trecut, aplicatia se concentreaza cu precadere pe doua zone: moda si distractia. Dupa cum reiese din numele proiectului, utilizatorii sunt indemnati sa impartaseasca detalii despre alegerile vestimentare si locatiile pe care le frecventeaza.

In universul aplicatiilor mobile concurenta este acerba, in fiecare zi apar si dispar mii de astfel de idei. Intr-o discutie cu CEO-ul RedCarpet.app, Adrian Mazilu, intrebat cu ce se diferentiaza noua aplicatie de alte retele de socializare, acesta ne-a raspuns:

“In ziua de astazi, diferentele dintre aplicatii nu mai sunt atat de mari din punct de vedere tehnic. Functionalitatile pe care le ofera retele precum Facebook sau Instagram pot fi implementate de noi si viceversa. Noi credem ca reusita consta in crearea unui nou mediu care ofera un altfel de sentiment utilizatorilor si in care comportamentul lor este diferit fata de alte retele, iar noi am ales sa ne adresam unui public indraznet, activ din punct de vedere social si atent la imaginea personala. De aici am ales si numele, este evident ceea ce ne dorim, sa oferim utilizatorului stralucirea de care se bucura o vedeta atunci cand este prezenta pe covorul rosu.”

O diferenta importanta intre RedCarpet.app si restul retelelor de socializare cunoscute, este modelul de business care duce la un user experience superior. Aplicatia este construita in asa fel incat se poate transforma intr-un mediu de shopping online, evitand prezenta reclamelor din sectiunile cel mai des folosite de catre utilizatori. In cadrul aplicatiei, acestia sunt incurajati sa isi eticheteze brandurile articolelor vestimentare si ale accesoriilor pe care le poarta. Ulterior, aceste etichete, printr-un singur click, fac trecerea de la experienta sociala la mediul de shopping online.

Pe scurt, in aplicatie, daca vedem la un alt utilizator un articol vestimentar care ne place, printr-un singur click pe eticheta produsului, suntem directionati catre pagina brandului, avand mai multe informatii atat despre brand, cat si despre produs, in final avand si posibilitatea de a-l achizitiona. Este, probabil, cea mai rapida modalitate de shopping online.

Astfel, aplicatia reuseste sa-si atraga veniturile din comisioanele vanzarilor inregistrate si isi permite sa plaseze reclamele doar in zonele secundare, sub forma de sugestii. Compania explica foarte simplu acest aspect, spunand: “Noi analizam produsul si nu utilizatorul atunci cand ne propunem sa oferim sugestii”.

In sectiunile de Locatii si Evenimente, aplicatia foloseste GPS-ul telefonului pentru a oferi sugestii si infomatii utilizatorului in legatura cu zonele de interes din apropierea lui. Asa cum motto-ul aplicatiei este “Liv’in both worlds!”, utilizatorii sunt indemnati sa fie prezenti in ambele lumi, online si real. In viziunea companiei, acest motto exprima o balanta intre universul online si lumea reala, care nu trebuie sa incline prea mult in zona virtuala.

RedCarpet.app nu a fost creat pentru a fi un mediu care tine utilizatorii ancorati doar in online, ci ii indeamna pe acestia sa fie, pe cat mai mult, prezenti la diferite locatii sau evenimente, iar dupa ce fac acest lucru, sa-si impartaseasca experienta in spatiul online.

Va fi RedCarpet.app urmatorul fenomen in online? Doar timpul ne va putea spune, insa cert este ca, pentru pasionatii de moda, stil si distractie, RedCarpet.app poate fi un companion excelent ! Tinand cont si de faptul ca proiectul a fost realizat in totalitate de o echipa de romani, suntem optimisti si curiosi de viitorul acestuia. Pana atunci, aplicatia se poate descarca gratuit din App Store sau Google Play Store.

*articol realizat impreuna cu RedCarpet.app.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *