Câștigă un ARO de colecție pentru o experienţă unică şi autentică!

By  | 

Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei campanii promoționale ieşită din tipare. Până pe 10 decembrie, românii care aleg să savureze Azuga Nepasteurizată se pot înscrie în tragerea la sorți pentru a putea câștiga un ARO M461, un autovehicul emblematic, recondiționat pentru a fi cât mai aproape de modelul original. 

„Azuga onorează spiritul românesc, precum și moștenirea unor branduri iconice care se pot oricând reinventa, devenind contemporane. Din acest motiv am alăturat două simboluri încărcate de nostalgia trecutului într-o campanie ce oferă bucuria unor experienţe autentice. Pentru noi, drumul este la fel de important ca destinaţia, iar o călătorie într-un ARO M461 recondiţionat cu siguranţă este ceva memorabil.”, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries.

Pentru a participa în campanie, consumatorii trebuie să cumpere Azuga Nepasteurizată din localurile partenere (publicate pe website) din București sau Cluj-Napoca sau din magazinele Carrefour din țară și să înscrie lozul promoțional sau bonul fiscal pe platforma www.bere-azuga.ro. Câștigătorul va fi selectat în urma unei trageri la sorți ce va avea loc pe 13 decembrie 2018. Regulamentul promoţiei este disponibil în mod gratuit pe website.

Datorită performanţei şi tehnologiei îmbunătăţite (faţă de celelalte modele ARO de la momentul respectiv), ARO M461 a devenit un model căutat de colecţionari. Premiul oferit în cadrul campaniei este unul dintre ultimele astfel de vehicule existente în România şi a fost înmatriculat pentru prima dată acum o jumătate de secol, la 1 iunie 1969.

Povestea ARO, maşina de teren românească*

ARO IMS a fost primul vehicul de teren asamblat în România postbelică de către ARO, iar povestea modelului M461 a început în anul 1964. Ultima versiune bazată pe GAZ 69, ARO M461 avea un aspect şi un finisaj îmbunătăţit şi mecanica reproiectată (motor, cutie viteze, punţi, direcţie). Motorul avea patru cilindri în linie, 70CP, atingând viteza maximă de 100 km/h şi un consum de 17 litri la 80 km/h. Cutia de viteze, produsă la Colibaşi, avea, spre deosebire de tipurile anterioare, treptele 2, 3 şi 4 sincronizate.

Modelul ARO M461 era şi un autovehicul de teren performant, el câştigând o serie de concursuri internaţionale: Raliul Pădurilor 1970 (Belgia) şi Fii Plajelor 1973 (Oregon). Până în anul 1975, modelul M461 a fost fabricat într-un număr de 80.233 exemplare, dintre care 46.549 vehicule au fost exportate.

*Sursa informaţiilor: www.arom461.ro; www.autoturism.rdslink.ro/aro.htm

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *