2 mic dejunuri rapide&healthy

By  | 

Nu ai niciodată timp să-ţi prepari un mic dejun sănătos şi delicios acasă şi ajungi să mănânci mai tot timpul merdenele sau covrigi de la patiseria din colţ sau din staţia de autobuZ? Atunci sunt sigură că eşti frustrată că nu te mai ȋncap pantalonii skinny pe care ţi i-ai cumpărat anul trecut sau că ţi-au ieşit analizele de sânge cam nasoale pe 2015. Pentru a scăpa de aceste probleme, pune ȋn aplicare reţetele Cosmo pentru un mic dejun iammi şi sănătos.

Sandvişuri cu avocado
Precum probabil ştii, avocado este una dintre cele mai sănătoase legume (da, arată ca un fruct, dar este de fapt o legumă) pentru că are de la colagen (substanţa de care ai nevoie pentru a avea un ten luminos şi fără riduri şi tendoane şi ligamente flexibile, mai puţin predispuse la accidentări), grăsimi sănătoase care-ţi hrănesc organismul şi aminoaczi pentru muşchi sănătoşi, dar şi vitaminele A şi E pentru o piele perfectă.

Cumpără-ţi sau fă-ţi ȋn casă o pâine integrală, taie patru felii subţiri, tartinează cu brânză de vaci, pune felii de avocado şi peşte afumat ca somon, hering sau macrou.

Cum alegi şi coci un avocado:
Ȋn primul rând trebuie să ştii că nu toate soiurile de avocado sunt la fel. Cel mai gustos este cel negru.
De cumpărat ȋl cumperi astfel: apasă coaja uşor, cu degetele, şi dacă ţi se afundă, atunci este copt. Nu trebuie să fie nici prea moale pentru că este cel mai probabil stricat.

O altă metodă pentru a vedea dacă e gata de mâncat este să ȋncerci să scoţi “căpăcelul”, rămăşiţa codiţei. Dacă nu poţi, atunci e crud, iar dacă o scoţi şi dedesubt suprafaţa este uscată, atunci este perfect.
De copt ȋl coci ȋnfăşurat ȋnvelit ȋn hârtie – va fi gata ȋn cam 3 zile.

Banane pe băţ cu muesli
Această reţetă este un fel de muesli varianta ȋngheţată, de o mie de ori mai delcios, mai decadent, dar fără multe calorii. Ai tot ce-ţi trebuie pentru a hrăni organismul de la banane la muesli, miere şi iaurt.

Ce-ţi trebuie:

  • Banane (poţi ȋncerca şi cu ananas sau alte fructe)
  • Iaurt
  • Fulgi de cereale
  • Beţe de ȋngheţată
  • Fructe deshidratate cubuleţe, chips de ciocolată
  • Miere

Cum prepari:
Amestecă iaurtul cu miere, taie bananele ȋn jumătăţi, ȋnfige câte un băţ de ȋngheţată ȋn fiecare banană şi tăvăleşte fiecare jumătate prin iaurt, apoi prin fulgii de cereale combinaţi cu bucăţelele de fructe şi chipsurile de ciocolată, pune-le pe o folie de aluminiu şi dă-le la congelator. A doua zi, scoate una, las-o cam zece minute ca să ȋncălzească şi delectează-te cu un mic dejun delicios.

Mic dejun pentru mai multa energie

Mic dejun de vedeta

Afla totul despre un mic dejun perfect sanatos

 


Comments

comments