
Un altfel de Blind Box Challenge
Este un nou trend de pe internet, în care oamenii fac lucruri de zi cu zi, legați la ochi. #BirdBoxChallenge e o distracție pentru unii, dar pentru nevăzători aceasta este viața lor de zi cu zi.
Asociația Nevăzătorilor din România (ANR) transformă acest trend în #BlindBoxChallenge și schimbă percepția asupra oamenilor nevăzători, încurajându-i pe oameni să redirecționeze 2% din impozitul pe venit, pentru a le susține cauza.
ANR transformă #BirdBoxChallenge într-o campanie cu scop nobil.
Acest #BlindBoxChallenge, asa cum ne anunță semnătura campaniei, face un hijack al provocării virale și schimbă conversația într-una cu scop nobil, care te ajută cu siguranță să pui lucrurile în perspectivă.
Astfel că,ANR a creat un video de 2 minute în care Răzvan, un tânăr de 22 ani, pare a fi campion la #BirdBoxChallenge; provocarea virală inspirată de serialul de pe Netflix cu același nume.
Îl putem urmări pe Răzvan făcând clătite, mergând pe bicicletă sau cățărându-se cu agilitatea lui Spiderman, toate astea legat de ochi. Însă finalul ne arată de fapt ceva mai impresionant: Răzvan e nevăzător din naștere.
Campania are ca scop final strângerea de fonduri prin donarea a 2% din impozitul pe venit, bani ce vor fi folosiți pentru a susține programe și proiecte sociale educative, culturale și sportive destinate acestor persoane, cât și aprovizionarea lor cu echipamente necesare pentru a duce o viață normală și a face lucruri pe care noi le facem zi de zi.
Hashtag-urile campaniei:
#BlindBoxChallenge
#DoiLaSuta
#ANR
Email