Un altfel de Blind Box Challenge

By  | 

Este un nou trend de pe internet, în care oamenii fac lucruri de zi cu zi, legați la ochi. #BirdBoxChallenge e o distracție pentru unii, dar pentru nevăzători aceasta este viața lor de zi cu zi.

Asociația Nevăzătorilor din România (ANR) transformă acest trend în #BlindBoxChallenge și schimbă percepția asupra oamenilor nevăzători, încurajându-i pe oameni să redirecționeze 2% din impozitul pe venit, pentru a le susține cauza.

ANR transformă #BirdBoxChallenge într-o campanie cu scop nobil.

Acest #BlindBoxChallenge, asa cum ne anunță semnătura campaniei, face un hijack al provocării virale și schimbă conversația într-una cu scop nobil, care te ajută cu siguranță să pui lucrurile în perspectivă.

Astfel că,ANR a creat un video de 2 minute în care Răzvan, un tânăr de 22 ani, pare a fi campion la #BirdBoxChallenge; provocarea virală inspirată de serialul de pe Netflix cu același nume.

Blind Box Challenge

Îl putem urmări pe Răzvan făcând clătite, mergând pe bicicletă sau cățărându-se cu agilitatea lui Spiderman, toate astea legat de ochi. Însă finalul ne arată de fapt ceva mai impresionant: Răzvan e nevăzător din naștere.

Campania are ca scop final strângerea de fonduri prin donarea a 2% din impozitul pe venit, bani ce vor fi folosiți pentru a susține programe și proiecte sociale educative, culturale și sportive destinate acestor persoane, cât și aprovizionarea lor cu echipamente necesare pentru a duce o viață normală și a face lucruri pe care noi le facem zi de zi.

Hashtag-urile campaniei:

#BlindBoxChallenge

#DoiLaSuta

#ANR

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *