Vrei un posterior ca acesta?

By  | 

Dieta și exercițiile fizice nu sunt suficiente pentru a veni de hac celulitei. Încearcă trucurile noastre pentru a obține un posterior cu care să te mândrești.

Vremea de plajă e la câteva săptămâni distanță, iar cu planul nostru de combatere a aspectului de coajă de portocală vei reuși să afișezi la timp un posterior în formă pentru o vacanță în… bikini.

Mănâncă grăsimi

Eliminarea totală a grăsimilor din alimentație pentru a scăpa de câțiva centimetri e o prostie. Așa susține James Duigan, omul din spatele unor trupuri divine precum cel al Ellei Macpherson sau Rosie Huntington-Whiteley. „Nu numai că vei simți foame tot timpul, însă acizii grași proveniți din surse naturale, neprocesați, chiar ajută organismul să proceseze grăsimile din corp”, spune el. Consumă grăsimi bune (se găsesc din belșug în nuci și alte fructe oleaginoase, pește, uleiuri din plante și avocado) și evită grăsimile rele, albe, din carne sau alimente procesate sau care specifică „hidrogenat” pe etichete.

Dușmanii, spune James, sunt alimentele procesate și „dietetice” (doldora de aditivi sau zahăr): „celulita e grăsime toxică. Aceste alimente supraîncarcă organismul cu toxine și hormoni care adună grăsimea, privându-l de nutrienți esențiali, deci sunt calea directă către un posterior cu denivelări”. Hrănește-te cu mâncăruri făcute în casă și alimente neprocesate, evitând orice are termen lung de expirare, sau conține zahăr, arome artificiale sau ingrediente ce nu-ți sună familiar.

Fără stres!

Stresul se depune pe coapse;  acesta stimulează producția de hormoni de stres în organism, iar aceștia sunt stocați ca grăsime. „Am văzut cliente care treceau prin perioade stresante dezvoltând celulita în câteva luni”, relatează maseuza Tetyana Niroomand-Rad, expert în tratarea celulitei. Lasă-te angrenată în activități relaxante,cultivă-ți hobby-urile, fă plimbări lungi, ia-ți o pisică (simplul fapăt că o mângâi scade presiunea sanguină) și înlocuiește mâncărurile tip fast-food, băuturile carbogazoase și făinoasele cu fructe de pădure (excelente în combaterea stresului), legume verzi și carne de curcan.

Las-o moale cu exercițiile

„Dacă te antrenezi ca o nebună sau te stresezi din cale-afară să te ții de exerciții, riști să te alegi cu celulită din cauza hormonilor pe care-i produci”, spune James. Asta nu înseamnă că exercițiile fizice nu sunt esențiale în lupta anti-celulită – doar „limitează ședinețele la 3-4 pe săptămână și înlocuiește o oră de cardio cu una de Yoga sau Pilates pentru a-ți calma sistemul și pentru a-ți întinde musculatura”, sugerează James.  Genuflexiunile și fandările sunt în continuare cele mai bune  mișcări pentru un fund și coapse ferme; găsești detalii în cartea lui James „Clean & Lean Diet”.

 Hidratează-ți pielea

„Dacă pielea devine moale și subțire, celulita e și mai vizibilă”, spune Tanya Mackay, reprezentata Mama Mio Skincare. Aplică așadar creme ce stimulează producția de colagen, executând mișcări ascendente. Tanya recomandă uleiurile cu complex Omega, dar caută și produse bogate în peptide și unturi din plante.

 

 

Exfo-terapie

Îndepărtarea celulelor moarte de la suprafața pielii este crucială în ritualul de îngrijire corporală, având o influență masivă asupra aspectului pielii, în speță în cazul celei afectate de celulită. Dincolo de stimularea regenerării celulare, masajul executat în timpul exfolierii stimulează eliminarea toxinelor din țesuturi. În plus, soluțiile anti-celulitice aplicate pe pielea curată, deposedată de celule moarte, pătrund bine în piele și își fac mai bine datoria.

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *