Top 6 alimente impotriva aparitiei ridurilor

By  | 

Lisa Drayer, autoarea cartii “The Beauty Diet: Looking Great Has Never Been So Delicious”, si Tanya Zuckerbrot, fondatoarea F-Factor Diet, ne invata cum sa incetinim procesul de aparitie a ridurilor cu ajutorul unor alimente-minune.

“Cu toate ca produsele din comert pot avea unele rezultate in ceea ce priveste imbunatatirea aspectului tenului, majoritatea ingredientelor continute de acestea nu sunt absorbite, ci raman la suprafata pielii”, explica Zuckerbrot. “O dieta echilibrata este suficienta si asigura necesarul de substante nutritive”.

Pe langa faptul ca alimentatia corecta este o alegere mai “gustoasa”, adauga Drayer, produsele de ingrijire nu contin toate elementele prezente in produsele naturale, neprocesate.

Iata ce alimente au puterea de a intarzia cat mai mult aparitia ridurilor:

Afine

Cea mai simpla solutie pentru a avea o piele ferma si stralucitoare cat mai mult timp este sa consumi produse care contin antioxidanti din belsug, precum afinele. Asigura-ti portia zilnica servindu-le la micul dejun, alaturi de cereale integrale.

Ciocolata cu lapte

“Recent, a fost realizat un experiment care a aratat ca, dupa 12 saptamani in care au consumat zilnic bauturi cu ciocolata, femeile participante la studiu aveau un aspect imbunatatit al pielii”. Explicatia se rezuma la flavonoizii hidrosolubili continuti de ciocolata, antioxidanti care intensifica circulatia sangelui la nivelul tesutului dermic.

Fructe bogate in vitamina C (capsune, guava, kiwi)

Poti stimula productia de colagen cu ajutorul fructelor care au un continut mare de vitamina C. Acestea neutralizeaza radicalii liberi si sunt asociate cu numeroase beneficii aduse pielii, printre care mai putine riduri si elasticitate crescuta. Mai mult, Zuckerbrot spune ca “reduc inflamatiile si diminueaza pungile inestetice de sub ochi”.

Scoici

Bogate in zinc, scoicile sunt un element-cheie in ritualul de ingrijire a pielii. Zincul contribuie la regenerarea celulelor si mentine parul si unghiile sanatoase. In plus, te fereste de afectiunile legate de vedere.

Sos de rosii

Licopenul continut de sosul de rosii te apara de efectele negative ale soarelui asupra pielii. “Studiile arata ca licopenul consumat zilnic in cantitati mici – sub forma sosului de tomate, spre exemplu – scade frecventa arsurilor la nivelul epidermei”. Alte alimente cu efecte similar sunt cartofii dulci, spanacul, mango si pepenele rosu.

Somon

Omniprezent in dietele cele mai recomandate de nutritionisti, somonul contine mult Omega 3 si asigura pielii aportul de lipide necesare pentru un aspect impecabil. Daca nu iti place pestele, nucile si semintele sunt si ele bogate in Omega 3.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *