(P) Dove te incurajeaza sa iti descoperi frumusetea

By  | 

Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumuseţe şi fericire, de aceea îşi asumă misiunea de a inspira femeile să-şi atingă potenţialul maxim de frumuseţe şi de a le încuraja să considere frumuseţea o sursă de încredere, nu de anxietate. 

În contextul în care doar 3% dintre femeile din România se consideră frumoase şi 78% dintre ele sunt cel mai mare critic când vine vorba de propria frumuseţe*, Dove a desfăşurat anul acesta o serie de iniţiative pentru a ajuta femeile să-şi recunoască şi să-şi valorifice frumuseţea.

Dezbaterea despre frumuseţea adevărată, desfăşurată de Ziua Femeii, i-a avut ca protagonişti pe Oana Cuzino – prim ambasador Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog şi psihoterapeut, şi actriţa Oana Pellea. Alături de editorii de beauty şi lifestyle prezenţi la eveniment, aceştia au iniţiat un dialog despre ce înseamnă frumuseţea adevărată.

Oana Cuzino a vorbit despre faptul că orice femeie este frumoasă atunci când se îngrijeşte şi duce o viaţă sănătoasă. Alfred Dumitrescu a explicat, din perspectiva unui psiholog, mecanismul prin care fiecare dintre noi îşi formează idealul de frumuseţe încă din prima copilărie, iar Oana Pellea a povestit propria experienţă legată de presiunea socială de a fi frumoasă, concluzionând că frumuseţea ţine foarte mult şi de puterea interioară.

Dove Ad Makeover este o aplicaţie de Facebook cu ajutorul căreia femeile au avut ocazia să transmită mesaje pozitive despre frumuseţe, prin intermediul reţelei de socializare. Aplicaţia le-a oferit femeilor din România şansa de a înfrumuseţa comunicarea din social media, înlocuind mesajele care le pot afecta încrederea în sine cu unele despre frumuseţea adevărată. Aplicaţia a fost activă în luna martie şi a avut un număr de peste 1,210,000 utilizatori.

Dove Real Beauty Sketches este un experiment social realizat de Dove, ce evidenţiază faptul că există o discrepanţă foarte mare între felul în care femeile îşi văd propria frumuseţe şi felul în care sunt percepute de ceilalţi. În realitate, femeile sunt mult mai frumoase decât cred. Experimentul demonstrează că atunci când vine vorba de propria persoană, presiunea de a fi frumoasă vine cel mai mult din interior. Filmul (http://www.youtube.com/watch?v=X2MGf2l1W1Y) a avut până în prezent peste 100 de milioane de vizualizări.

Dove Camera Shy este campania Dove ce subliniază diferenţa dintre atitudinea timidă a femeilor adulte în faţa aparatului de fotografiat şi plăcerea de a fi fotografiate, manifestată în copilărie. Femeile nu se bucură de unele dintre cele mai deosebite momente din viaţa lor deoarece nu sunt mulţumite de felul în care arată. Conform ultimului studiu Dove**, 77% dintre femei se ascund de aparatul de fotografiat pentru că nu se consideră frumoase. Prin această iniţiativă, Dove îşi doreşte să ajute femeile să realizeze cât sunt de frumoase.

”Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit să propună o nouă abordare asupra frumuseţii. Am încredere că iniţiativele pe care Dove le-a avut până acum vor contribui la schimbarea procentului conform căruia doar 3% dintre femei se descriu ca fiind frumoase. Acceptarea propriei frumuseţi aduce după sine mai multă încredere şi mai multe reuşite, pe toate planurile.

Astăzi, de Ziua Internaţională a Frumuseţii te încurajăm să-ţi descoperi frumuseţea:

  • Identifică-ţi punctele forte (fizice sau morale) în fiecare zi
  • Aminteşte-ţi cât de frumoasă te considerai când erai copil
  • Priveşte-te măcar din când în când prin ochii celor care te iubesc”

Oana Cuzino, Prim Ambasador Dove

Descoperă frumuseţea. Dove este diferit.

* studiu “The real truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) efectuat pe 6400 femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani, dintre care 300 de femei din România. 

** studiu “Camera Shy” (Edelman, 2013) efectuat pe 4.075 de femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *